Gå til innhold

da har e vært me GYN!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

d va min første pergokur. og svaret på blodprøva va at e ikke hadde hatt eggløsning som forventa. men gyn stolte ikke heilt på blodprøvesvara. å under undersøkelsen såg ho veskefylt rom bak livmora som ho tok ut bilde på. d kan godt hende d ha klaffa denne gangen , at e har hatt eggløsning lell men måtte ikke være positiv til d.... så vist e ikke får mens neste uke så må e ta gravitester. i den venstre eggstokken va d et egg som va 18,12 mm som va minimum d de vil at de sakl være. men d va på krympingens vei. mens i høyre eggstokk va d ikke noe, d e kansje på den sida e har hatt mest murring på... livmora va større enn sist, 7 mm og noe på den ene sida,og litt tynnere mot andre sida... så vist de ikke har blitt klaff skal e på dobbel kur allerede neste mens og ikke ha ventemåned. å da skal e inn til gyn på dag 13 i syklus for å ta ul. å kansje få sprøyte slik at e slipp egg fra eggstokken......... de va oppsummering av min dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei romheg :)

Jeg har tatt min første pergokur jeg også og skal til gyn i morgen å gruer meg helt forferdelig i dag... men dette var jo litt posetiv lesning og det hjalp litt på min nervøsitet :)

Masse lykke til og håper spira er der :)

Skrevet

lykke til du også:) va ganske nervøs før e skulle til gyn. mye sommerfugla i magen ja,.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...