Lakenskrekk Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Hvordan påvirker dette barnet ? Jeg snuser litt av og til, men vi er ikke gravide enda - jobber med saken ;-) Bør jeg slutte nå med det samme (viss det påvirker fruktbarheten etc.)?
Spireline Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg sluttet å snuse i samme øyeblikk som jeg fant ut at jeg var gravid. Har snuset ganske mye før det, men det var ikke hardt å slutte på dagen. Det er vel nikotinen som er skadelig, så det har samme effekt som røyking. Spørs om jeg starter på igjen etter svangerskapet..
Bråksilla og lille pille Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg snuser... Skulle egntlig slutte den dagen testen viste to streker men klarte det ikke... Snusa sist gang jeg var gravid også... Så spurte legen å hun sa det er bedre å snuse enn å røyke... Jeg prøver å trappe ned,en syns det er veldig vanskelig...
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Hvis dere googler snus og svangerskap så finner dere ut at snus er verre en røyken. jeg snuset før og jeg snuset mye, sluttet på dagen da vi bestemte os for å prøve. man øker også abort faren når man snuser....Jeg anbefaler dere å google det..... nicotin går rett i blodet og det er dobbelt så mye nicotin i en pris snus en i en sigarett og fostere får like store mengder som det du har i ditt blod da kan man regne ut selv at dette ikke er bra
auro Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Finnes nikotinfri snus, kjekt om en har trøbbel med å slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå