Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg fikk mensen for 3-4 dager siden, men nå idag har jeg begynnt å blø noe kraftig.. Sånn at jeg må bytte bind hver tiende minutt, og det kommer veldig store klumper ut, kom her en på størrelse med en liten ball, men jeg har ingen smerter.. Har ikke mistenkt jeg var gravid heller, men synes dette var da voldsomt mye blod..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Er bare ltt bekymret for om jeg mister for mye blod nå, jeg føler meg ganske trett og svimmel nå og..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 hmmm... hvis det ikke er normalt for deg, så kanskje du skal ta en tlf til legen? Det hender jeg har det litt lignende sånn du har det, men det er mest sannsynlig fordi jeg har mensen ca hver 120 dag, så det får "samlet" litt liksom
*toppris* Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 kan høres ut som sa også... slik min var... hadde heller ikke smerter... blir du dårlig burde du kontakte legen og få det sjekket, evt innvendig ul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå