solstråle :) Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Er nå i uke 10, men har ennå ikke kjent så mange av de typiske symptomene. Er unormalt trøtt og blir svimmel hvis jeg står oppreist for lenge, men ellers er formen fin. Burde jo være fornøyd med at jeg slipper kvalmen, men skulle så gjerne følt meg litt mer gravid Skal på min første kontroll neste fredag, så kanskje det blir mer virkelig når legen får bekreftet graviditeten.. Utrolig hva en går rundt og tenker på
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er heller ikke kvalm... Er oppblåst, trøtt og til tider veldig ømme pupper. Ellers føler jeg meg ikke spes gravid. Er ca 7+1 i dag (etter mine beregninger).
Nr-3-i-Magen Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Er 8+0 nå og er verken kvalm, svimmel, trøtt, sulten eller noe som helst... Skal til legen i morra, og gleder meg til at det (forhåpentligvis) blir mer virkelig da. Jeg kan vel ikke få positiv graviditetstest uten å være gravid...
solstråle :) Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 Tenker det samme.. Testet positivt 8 dager etter ikm, så det kan jo ikke være noe jeg innbilder meg Men det blir av en eller annen grunn mer betryggende å høre det fra en lege..
litasita Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 har ingen symptomer jeg heller. men jeg er bare ca 5-6 uker på vei da... kommer vel senere... håper bare jeg slipper kvalmen
*gravidnr3* Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg ble sykemeldt i mitt 2.sv i uke 6 pga. bekkenløsning, å nå er jeg i mitt 3.sv i uke 5 å kjenner ingenting, kan liver bli bedre da dere?? hihi.... håper jeg kan jobbe leeenge enda. eneste jeg kjenner er litt ømme pupper av og til.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Jeg går og venter på svar på HcG prøver jeg da for jeg var på tidlig ul (privat) og legen mente det så ut som om jeg var kortere på vei enn jeg mente eller så hadde det sluttet å utvikle seg. Så selv om jeg er glad for å ikke ha så mange "plager" skulle jeg likevel ønske de var der for da hadde jeg ikke vært så usikker! Håper legen ringer snart!
Flower girl Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er 5 fullgåtte uker i morgen, og har ikke så mange plager. Jeg er ikke kvalm - sist svangerskap var jeg kvalm i nesten 4 mnd. Jeg kjenner at det skjer noe i magen, er oppblåst og trøttere enn vanlig.
Stine? Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Heisann=) er 15+3 her, og ikke hatt noen symptomer egentlig:) Vært litt mer trøtt en vanlig, men det blir jeg alltid på vinterhalvåret, og litt mer sulten enn ellers.. Ingenting annet:) Er bare overlykkelig for at jeg kan fungere slik som før:)
Catania Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er 8+1 og synes jeg har mindre symptomer nå enn for noen uker siden. Var en periode jeg hadde murringer i maven og var litt kvalm men det er gått over. Forrige uke kastet jeg opp på morgenen og hadde diare utover dagen så antar det var en kort omgangssyke og ikke hadde noe med graviditeten å gjøre. Har hatt litt stikninger i magen og er ganske trøtt og sliten. Enkelte ganger lurer jeg på om jeg i det hele tatt er gravid lenger, om det lever osv.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 Noen ganger kjenner jeg stikkinger/murringer i magen og tenker: nå blør jeg! Men så gjør jeg jo ikke det så har begynt å slappe av når jeg kjenner murringene. Noe annet som er rart er at om jeg feks ligger på magen i senga og snur meg litt fort så "river" det litt i magen, vanskelig å forklare, men litt som når man tar en skikkelig heftig løft med en vekt eller noe, bare at jeg egentlig er helt slapp og bare skal snu meg litt i senga... he he. Rare kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå