Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 3 uker før tiden kom hun. Lille vakre Maria Isabel. 1. juledag klokka 7 på morran gikk vannet veldig plutselig. Dro til føden men så skjedde det ikke mer på lenge. Klokka to på natta våknet jeg av rier etter å ha sovet et par timer. Tok seg veldig fort opp og de neste 12 timene gikk det i ett. Lille jenta hadde lagt seg til litt feil så det presset konstant i ryggen og bekken. Ingen pauser mellom rienen i det hele tatt. Lystgass, sjokolade og epidural ble min beste venn:) Hun hadde litt problemer med å komme seg ut så det ble vurdert å ta henne med sugekopp, men så ble fosterlyden plutselig svakere så da fikk vi hjelp av fødselslege til å presse henne ut ved at han la seg på magen min. Klokka 13.55 2. juledag kom den lille stjerenetitteren ut i supermannstil. 46 cm lang og 2760 gram. Tross lang og hard fødsel så var det en fin opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Hun sover mye, 3-5 timer i strekk mellom hver mating og bleieskift så vi får nyte stillheten her så lenge den varer Lykke til alle sammen og takk for meg
Hakkamella Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Gratulerer med den lille prinsessen! Gleder meg til det er min tur!
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 grattulere sååååååå masse;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå