jippi-min første! Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Da er jeg overlykkelig og mannen min deler gleden med meg! Godt å komme hjem fra tidlig UL med blider i hånden som bekrefter bankende hjerte og normal utviklig i denne fasen...hoppet rett i fanget på min kjære og fikk ett smellkyss! Nå gikk det litt opp for oss at vi faktisk skal bli foreldre og mannen min måtte innrømme at han gruet seg også litt til alt styret vi har i vente!! Nå henger bildene på kjøleskapet! legen var positiv til at dette skal gå bra og gav meg klar beskjed om at det gjør det som oftest!! Det var verd pengene selv om fosteret var bare 6-7mm langt! (stemmer med termin 8.sept)
*toppris* Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 grattis!!!! ah så deilig da:) må krysse fingrene for meg til tirsdagen;)
Line ♥ Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Gratulerer!!! Så utrolig gøy! Jeg skal til legen til onsdag, så håper legen kan få satt meg opp på en tidlig ul. Gikk til uke 11 sist gang, og da hadde det ikke vært liv der inne på noen uker... Så håper jeg slipper det denne gangen
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 5 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Å så godt å høre!! =) Deilig å få en slik beskjed,jeg skal selv på tidlig UL neste torsdag. Gleder og gruer meg.
2prinsesserogbim Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Eg skal også på ul og håper på det samme svaret... Både gleder meg og gruer meg.... Kjekt å høre alle lykke historiene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå