Gå til innhold

IKM FRE-LØR uke 4??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det med symptomer hos dere jenter??

nå er vi jo ferdig med el, og kan begynne symptom-jakten... hehe;)

jeg har ømme pupper, noe så veldig også... pleier ikke ha det til vanlig

eller er jeg helt uten symptomer...

men jeg vil så veldig gjerne det skal ha klaffet, så jeg kommer vel til å innbille meg en haug de to neste ukene....;)

kan vi ikke følge hverandre på denne tråden vi som har ikm i slutten av uke 4??

moro og samenlikne symptomer og kanskje vi tester litt før og kan sammelikne evnt, svake /skyggestrek tester.... haha:)

lykke til alle sammen iallefall, jeg krysse ralt jeg har for at helgen i uke fire blir full av røde streker og blå kryss... hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM tidligst torsdag. Får jeg være med på leken?:)

Har ingen symptomer. Eneste er at brystvortene mine har forandret seg, blitt større og mer markerte. Før gikk de liksom i ett med resten av puppen (forutenom når de var stive), men nå står de altså litt ut hele tiden. Men jeg har overhodet ikke vondt i de, så trua er forsvinnende liten. Nå er det jo enda en uke igjen da, og det er tross alt litt tidlig å kjenne noe...

Skrevet

Henger meg på her jeg. Har IKM lørdag eller søndag uke 4.

Denne gangen har jeg skikkelige symptomer (tror jeg da...)

Har hatt kvalmebyger siden mandag, er kjempetrøtt og skikkelig ømme bryst. Slik som dette har jeg ikke hatt det de andre pp. Er i pp5 nå.

Veldig koselig med en slik tråd, da kan vi følge hverandre som er i akkurat samme båt.

Skrevet

Jeg har IKM enten 22- eller 23... :)

Jeg har litt ømme brystvorter, men det har jeg hatt før også.. Men jeg har faktisk mer utflod en vanlig, og litt murring i magen innimellom. Tenker som så at det uansett er tidlig å kjenne noe. Men de 3 siste dagene har jeg hatt VELDIG humørsvinginger, og det pleier ikke jeg å ha.. Er det et mulig tegn???

Koselig med en sånn tråd :)

Skrevet

IKM 25.el 26.!

Fullstendig fråver av symptom her. Hadde ømme bryst frå el sist pp og hadde trua, men tr kom som vanleg.. Men, så lenge det er liv er det håp;-)!

Skrevet

Henger meg på her. 1pp og IKM 24.1

Har ingen symptomer enda bortsett fra litt murring i magen (men mistenker mer at det er fordi jeg er dårlig til å spise jevnt og at det egentlig bare er magen min som klager litt). Kommer til å være veldig var for symptomer ettersom jeg aldri noen sinne har opplevd noe som kan kalles pms (og takk for det!!!) Mensen har de siste 10 årene vært 100% presis (innenfor ett par timers slingingsmonn) men ettersom jeg er superspent på hvordan dette skal gå så kommer jeg vel til å utsette den med psyken min :-(

* stjeler litt babystøv fra alle de lykkelige gravide som ruset over i 1.trim. og strør det over denne tråden*

Skrevet

IKM ca 21 eller 22.. Håper det er ok at jeg slenger meg ned.

Jeg hadde en bitteliten blødning i går onsdag, og i dag er det ikke noe.. Bare utflod, hvit og litt mer seigaktig enn vanlig...Litt såre brystvorter som står litt ut og murringer i ryggen!

:) Hyggelig med en tråd da!! Er sååå klar for en ny spire......mistet i oktober..

Skrevet

Er med her. IKM ca 22/23.

Første runde på enkel Pergo, så er veldig spent. Ømme brystvorter og mer slim enn normalt (noe som likegjerne kan være bivirkninger av Pergo)

Lykke til alle sammen, Jeg suger til meg baby støv;-)

Skrevet

Ikm 22 jan. og har virkelig trua denne mnd,men kroppen har lurt meg før så tror det ikke før jeg får se det...

Mine symptomer er: ømme pupper siden 4 dager etter ikm, utflod, mye murringer og oppblåst mage. Har hatt endel vondt i ryggen, eller ikke direkte vondt men slike smerter som kommer ved en menstruasjon.

Sikkert mange innbilte symptomer,men håper i det lengste at det kan en positiv test snart

..lykke til jenter:)

Skrevet

Jeg også har opplåst mage, eller for å si det på godt norsk, så fiser jeg veldig mye.....( hehehe, sorry !!)... Jeg pleier ikke ha mye luft i magen... Er det et godt tegn også? ...:)

Skrevet

Jeg er helt ny her, og føler meg bittelitt utenfor alle desse forkortelsene... Har skjønt at IKM er da man forventer neste mens (? tror jeg...), men vet ikke helt hva det betyr...

Jeg har akkurat fjerna spiralen og merker at jeg ble helt tussette med en gang... Da vil man sååå gjerne bli gravid med en gang.

Har forventer neste mens den 24, og har masse symptom (selvfølgelig), ømme pupper, kvalm, trett og mens murring.

Har et barn fra før, men husker ingenting fra den perioden... Når kan man ta test og forvente at den blir riktig?

Skrevet

Heisann!

Jeg har IKM lørdag/søndag uke 4... synes det er så lenge til ... Har skikkelig troen denne pp! Ømme bryster, og murring i ryggen.. Jeg har også hatt kvalmebølger, og spiser oftere.... Håper veldig det klaffer denne gangen!! Vil så gjerne h en liten hemmelighet i magen :)

Noen som vet om billigtester kan tas noen dager før ikm og gi resultat???

Har også tatt akupunktur denne måneden, og var hos akupunktøren i går... hun lurte på om det hadde "skjedd" noe. så hun har tydeligvis fått resultater før...

TIL IDAMAMMA:

VELKOMMEN!

noen av forkortelsene som blir brukt mye:

IKM- ikke kommenede menstruasjon (den dagen man håper man ikke får mensen)

EL: Eggløsning

SA/MA - Spontan og kirurgisk abort..

PP: Prøve periode

Spennende! - Tar i mot alt babystøv :)

Skrevet

Hei på dere jenter!!:)

Jeg har ikm 25. Håper virkelig det klaffer for oss alle denne mnd!:)

Foreløbig har jeg ingen symptomer, men jeg håper de kommer.

Hvor er dere fra i landet da jenter?:)

Skrevet

Fra Østfold. 25 år!

Skrevet

Har IKM lørdag 24.. Ikke kjent noen veldige symptomer ennå, hat vært litt kvalm, men det kan jo være hva som helst... Håper virkelig det klaffer denne gangen... begynner å bli litt lei nå.. Og klaffer det ikke så skal mannen avgårde å avgi sædprøve... så får vi se hva den viser...

Ønsker alle lykke til, måtte dette være mnd vår!!

(9pp.)

Skrevet

IKM fredag her! :)

Ingen symptomer enda:S Har bare ufattelig ømme brystvorterm noe jeg har hatt siden EL.. Så regner med at det er ett symptom på det:p

Skal prøøve å ikke teste før søndag, om jeg klarer.. men vi får se=)

Hvordan går det med dere jenter?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...