Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Ser mye rart her inne, men denne tok kaka: 106 svar på spådametråden. Ingen som leste overskriften og tok ironien? "Jo flere opplysninger du gir, jo mer detaljert svar". Og likevel går folk fem på.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Er du HI i tråden du sikter til? ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Selv om dette er et "slenge- skit" forum deluxe, så kan man fortsatt ha det litt moro her inne.. Syns den tråden er morsom.. Sendte selv inn fødselsdato.. Tar det ikke så seriøst, men det er jo bare for moro..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Klart jeg er synsk.. jeg ser du er tjukk!!! Med xll lovehandles
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Når du skriver fødselsdato må du jo ha hatt et lite håp om at det kanskje var noe i det, selv om du ikke tok det "så seriøst". At folk kan tro på spådamer, sier jeg ikke noe på. Det som forundrer meg, er at du og flere ikke så den helt innlysende fleipen i overskriften. Det er da jeg lurer på om folk er tette i pappen, og svaret ditt fjernet ikke mistanken, for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå