hope<3<3 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Noen som kommer inn på sidene deres??Jeg vil kontakte dem å høre hvor lenge siden ligger nede...men kommer ikke inn på noen av sidene deres..Noen som har kommet inn?
gutteklubben grei Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 kommer inn jeg... babyverden.no?
hope<3<3 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 med en gang jeg trykker på forum eller noe så kommer jeg ikke inn. kommer dere inn på den "kontakt oss " siden? Gidder dere finne en mail adresse?=) hehe skikkelig avhengig av babyverden også hehe
Lea Laus Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg kommer heller ikke inn.. Kommer inn på førstesiden, men kan ikke trykke på noe der, da kommer ERROR! hmmfrr....
hope<3<3 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2009 ja arh!! håper noen kan få tak i den mailadressen deres?!=)på kontakt oss siden
Nr-3-i-Magen Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Jeg får Error når jeg trykker direkte på "Diskusjonsforum"-linken, men hvis jeg trykker på en av de nyeste innleggene som står oppført på Min side, eller framsida, så kommer jeg inn i diskusjonsforumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå