2 søte små:-) Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Noen som vet om noen bra steder og hva det koster? Har lyst å se at alt er i orden med den lille:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 På Oslo City koster det visst 1200,-... Jeg lurer selv på hva det koster på Majorstua klinikken... Noen som vil anbefale andre steder? Vi har vært på ordinær UL, men fikk ikke så bra bilde av prinsessa, for hun lå å gjemte ansiktet ned... hehe
januarsurprise Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg var på Majorsuaklinikken i går det koster 1 200,-. Da foretas vanlig undersøkelse m 2D (lengde på lårbein, hodeomkrets etc.) også får du se i 3D. Han tok seg god tid med oss, og vi fikk komme en gang til gratis fordi vi ikke fikk sett ansiktet til gutten vår første gangen - snudde seg vekk hele timen! To av bildene vi fikk med ligger på profilen min hvis dere vil se bildekvaliteten (og selvfølgelig hvor søt bebisen min er... he he...
Chris Cullen Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 jeg var på oslocity og betalte 1050kr. jeg likte meg ikke der, syntes ikke de var spesiellt hyggelige og ble bare kastet in og ut og legen gadd nesten ikke hilse på meg. har en vennine som også var der og hun var heller ikke spesiellt fornøyd. da hadde legen bla bust ut med at det var en gutt uten og spørre om de ville vite det, pluss at det faktisk var en jente. så ikke dra dit! men jeg har hørt at majorstuaklinikken er kjempebra.
FruRosa Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Jeg fant denne på gulesider- ser jo bra ut? http://www.ultralydklinikken.no/index.php ikke i Oslo men heller ikke langt unna:)
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg var på 3D UL i dag på Familieklinikken som ligger på Majorstua i Oslo. Det kostet kr 1000 og vi var der en time. Jordmora tok seg god tid til å forklare alt hva vi så og prøvde så godt hun kunne for å få den lille frøkna inni magen til å flytte vekk armer og bein fra ansiktet. Det var en flott opplevelser og mye koseligere enn hva jeg opplevde på Majorstua klinikken i forrige svangerskap. Sjekk www.familie-klinikken.no
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 på lysaker koster det 900 for 3d ultralyd. det er den som tidligere lå i sandvika som har flyttet
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Ellers koster det 710 kr for vanlig ultralyd i drammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå