*toppris* Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 er jeg fortsatt gravid etter blødningen denne uken? f 210985
*toppris* Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2009 eventuelt når ca blir jeg gravid?
*toppris* Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 push... skal på ul i morgen kveld..... uff...gruer meg!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er faktisk veldig usikker på hva jeg skal svare deg... Jeg får veldig lyst og si ja at alt er i orden.. Men det kan jo bare mitt ønske om og gi deg gode nyheter... Jeg vet det er mange som ikke ønsker og spå om slike ting, så det kan være derfor at ingen har svart deg.. Men altså, jeg holder en knapp på at det er liv jeg... Jeg trur blødningne er grunnet den andre tvillingen, og at du venter en frisk og sund jente... Lykke til i kveld, jeg håper inderlig det går din veg.... Ønsker deg alt godt.. Og barn i din fremtid får jeg opp uansett!!! Stå på, ikke mist motet.. Hyggelig om du gir tilbake melding=) ES
*toppris* Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2009 har tenkt tanken på at ingen vil svare fordi de har fått opp at det ikke er noe der... men det gjør jo absolutt ingenting om det er slike svar jeg får... spør man må man forvente begge deler... håper du har rett:) skal legg inn innlegg på 1.trimester når jeg kommer hjem.... i ni/ti tiden...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 JIPPI Leste innlegget ditt på 1trim at alt var som det skulle... Jeg ble så glad.. Morro og se at jeg hadde rett, og at det var pga den andre tvillingen du blødde... Jeg er sikker på at dette kommer til og gå bra.. Jeg trur fortsatt at det er ei lita rosa tuppe du har inni magen din=) Lykke masse til!!!!!!!!!!! ES
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå