Gå til innhold

UL i går, 10 + 4


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var på UL i går, og det var helt utrolig å se ! Den lille var full av aktivitet, tok hodekråke og rullet rundt:) Så ut som om alt var bra, men det er jo fortsatt tidlig. Var så heldig å skal få være med i en undersøkelse de gjør ved sykehuset, så jeg får 3 ekstra ultralyder :))

Men jeg må levere blodprøve hver gang også da :((

 

Så det bankende hjertet tydelig. Mistet i MA i juli etter 11 fullgåtte, så føler meg ikke helt trygg ennå.

 

Ble flyttet fram ca 1 uke, så er nå 11 + 5 plutselig :)

 

Den eneste nedturen jeg føler på er at faren ikke er så positivt innstilt til dette barnet. Det var ikke akkurat planlagt. Vi har en sammen fra før, dette blir hans 4. og mitt 3. Men jeg håper det går seg til etterhvert og at han vokser inn i tanken på en liten en. Men det er ikke noe gøy å skulle gå stilt i dørene i en slik stund, nei.......

Spurte om han ville se ultralydbildene og han bare uffet det bort.....

 

Men, men, får håpe det blir bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...