Gå til innhold

nattjobbing..


(-: Ida&Tilde sin mams :-)

Anbefalte innlegg

Først og fremst: Jippi jeg er gravid med nr 2:-) !!! Satt på første forsøk akkurat som sist:-)

 

Vet at en ikke skal jobbe nattevakter når en er gravid, men hvordan skal jeg "lure" meg bort fra dem uten å si til sjefen at jeg er gravid? Er jo bare 4 uker på vei, men skal egentlig jobbe natt på mandag og tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med den nye rubinen i magen :):):)

 

 

Det er sikert noen sommer mer kreative enn meg når det gjelder "unnskyldninger" men jeg tenker som så at ønsker du tilrettelegging så er det mest realle faktisk å si det til sjefen og heller be henne holde det mellom dere inntil videre.....

 

Det å jobbe litt nattevakt er i seg selv ikke farlig, tidlig i svangerskapet hvis du er i fin form, så du trenger ikke være redd for å jobbe neste uke, hvis du derimot ikke VIL jobbe natt, så var det sikkert ikke mitt råd du var ute etter. :) (Jeg er typen som forteller det til alle samme dag jeg finner det ut og jeg har stor respekt for at andre er forskjellige enn meg altså :)

 

Lykke til med kreative løsninger så lenge :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg på rådet til hun over meg, jeg sa det til sjefen min og ba henne ikke si noe til de andre. Jeg jobber tredelt turnus, og forskning viser at de som jobber tredelt turnus med nattevakter har nesten 50 % større sjanse for abort... Nå er det muligens noen av dere som blir irriterte på meg fordi jeg kommer med slik "skremsels-propaganda", men det tåler jeg - heller det enn å kanskje sitte igjen og lure på om det kunne gått annerledes dersom en ikke hadde jobbet netter - slik som jeg gjorde etter to av mine tre aborter...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...