gullborg Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Vi reiser til Syden i morgen og jeg pakker nå som gal:-) Jeg er ikke så erfaren med pakking og lurer på om noen har noen gode tips til hva som er lurt/ viktig å ta med når vi reiser med barn, 11/2 og 3 1/2 år. Glad for erfaringer og tips.
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Kan jeg slenge meg på denne tråden,så slipper jeg å lage en tråd til om d samme Jeg skal reise med en på 3 1/2 år også,og skulle gjerne hatt noen tips... Det er hans første sydentur:) Kanskje du har noen tips også ?
1jente+1spire Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 jeg vil bare si at det er lurt å sjekke om de har reise seng på hotellet, for det er ikke alle plasser de har det (desverre). ellers så er det jo bare alt det vanlige som klær, solkrem, litt bleier. jeg tar alltid med litt bleier, (bade bleier tar jeg med for hele perioden for det er sinnsykt dyrt der) noen middags glass, og noen tuber med pålegg. og en liten fl med saft. når du reiser på denne års tiden så er det jo greit å ta med litt klær av hver sort, det kan ofte være kjølig om kveldene. men det er vel sånn som de fleste vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå