Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 og mener forøvrig at Drew Carey Show er en av de store underkjente klassikerne.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Ta det opp med personalet. Det er direkte ugyieninsk. (Ja, for jeg regner med at det er i barnehagen du sikter til?) Drew Carey show har jeg ikke sett på årevis, men jeg vil alltid ta med meg sminketipsene jeg har fått fra serien med meg i hjertet:)
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Ja, livet ble aldri det samme på turkis-øyenskygge-fronten etter Mimi. Og nei, det er ikke barnehagen. Smule-i-bh-syndromet er Guds måte å fortelle deg at det er syndig med utringninger som går mer enn fire mm nedenfor haka.
lilja70 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har også smuler i bh'n. Pizzasmuler. Jeg er bare glad jeg så problemet før jeg begynte på desserten. Smelta troika i bh'n er verre.
Mors Ville Fole Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Også en grei plass å samle mat på når blodsukkeret synker. Litt spesielt og nasty, men greit.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Drew Carey: Fantastisk. Smuler i bh'en: Ikke fullt så fantastisk, men kanskje en fordel i nøden. Her dukket forøvrig litt popcorn frem fra glemselen etter en lang filmkveld med tilhørende syndig topp med lav utringning. En underlig opplevelse å ha salt i kløfta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå