><><><liten jente><><>< Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 hjelp.. har fått tilbake mensen i dag også skal vi på første babysvømmings time:( vet ikke om eg tørr å prøve tampong... har ikke hatt sex ennå heller... 11 uker siden fødsel... dårlig timing:( noen andre som har prøvd tampong ved første mens etter fødsel?
Heira☆ Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg brukte ob, og det gikk veldig fint. Det er nok bare det at vi gruer oss til å "dytte" noe oppi der første gang etter fødselen. Så det er bare til å nyte babysvømminga i dag )
HopsiDeisy Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Ikke noe problem med tampong! Jeg bruker bare det, og gjorde det like tidlig som du.
><><><liten jente><><>< Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 ok:) takk for svar... eg får prøve meg frem....
HopsiDeisy Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Du skulle hatt Mooncup/Damebeger, det er ikke noe problem i forhold til feks tørr skjede.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Ja, jeg brukte det så tidlig jeg kunne.
><><><liten jente><><>< Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2009 høres bra ut:) hadde egentlig håpet at eg skulle bli en av de som ikke fikk mensen tilbake før etter 8 mnd eller noe, men men, måtte komme dagen vi skulle å bade.. hehe... satser på at det går greit..
><><><liten jente><><>< Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2009 mooncup/damebeger..? hva er det forresten? og får man kjøpt det på apotek eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå