Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 I dag er virkelig dagen her ja.usj å æsj!! Nå har søvnmangel over lengre tid tært på.Har prøvd sove di dagene jeg har kunnet stjælt meg til det.Men da har nattan blitt enda værre.Har ¨så mange tanker i huet at jeg sikkert kunne skrevet bok om det. I natt sovna jeg etter rundt 2 timer..Men en liten time på øyet så våkna LilleTrass..zzzzz.....Åh altså!! Stakkaren var feberheit og hostende.Å blaut....Prøver en ny sort bleier...Å den vil ikke bli brukt flere ganger nei...Så.full skifting,trøst og bestikkelser,og jeg håpa at nå kan jeg sove.Men neida.Da var jeg lys våken og hofta godtok ikke mere hvile. Kjenner jeg er klar for alt i dag,så sinna er jeg.Å ikke minst lei =) Jaja,en dag til nå,så er det helg.Å etter helga skal jeg prøve dette sprøytegreia....(gruer) Å at kaffe kurerer alt er bare sprøyt.Har snart knærta ei kanne alene,og like vondt har jeg!! ;o) Ha en ok dag.
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Å nå får jeg telefon om at storebror er syk...Vondt i hue,nakke,mage,rygg...Feber....Han måtte gå å legge seg på internatet så skrall er han..dakkar lille store gutten da...Han som har bursdag i mårra å alt.Så blir han syk..Mest lyst å hente han hjem,så veit jeg at han har det bra.Ligge der aleine så syk,nei det likte jeg dårlig..Å når han ringer hjem å sier fra at han går å legger seg,ja da er han jaggumeg ikke frisk nei....Dobbelt usj.. Tro hvem den neste blir?
Karomamma Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Huff da, ikke en god start på dagen Jeg ville bare si "hei" og sende deg en klem!!!
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Håper morgen dagen blir likar...God bedring til guttene dine :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå