Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Tok en test på morgenen i dag, for jeg har hatt litt vonde pupper et par uker. Var på lap i november og skulle på utredning til prøverør nå snart. Jeg har ikke klart å finne eggløsning selv med hverken babycomp, eller fertilitetsmonitor til clearblue. MEN til vår store forundring kom det opp et tydelig blått kryss på testen i dag. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.... Lenge siden jeg har vært her inne nå, for jeg har trodd at alt har gått for mye til hode på meg om jeg drev her for mye! Så til alle dere som prøver : stå på, det er tydeligvis IKKE umulig!
GoodFeeling Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 GRATULERER SÅ MYE !!!!!!!!!!! Dette var arti å høre
blirjegsnartmamma Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Så utrolig koselig å høre!!!!! Lykke til i graviditeten
Bare blåbær Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjempe koseligt å høre:) Kos deg med graviditeten!!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Gratulere så utrolig mye
Prosjekt_baby84 Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Gratulerer. Er vel ofte sånn når man sliter. Man får det til når man har lagt det litt i andres hender. Hørt mange slike tilfeller. Kroppen ordner opp:)
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Nå fikk jeg frysninger fra hodet til tærne! Det må føles helt fantastisk. GRATULERER så mye til deg! Nå er det en liten spire som vokser inni deg;) Hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå