Gå til innhold

Hva skulle babyen din egentlig hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså... Hvilke andre alternativ hadde dere til navn?

Her var det :

Gutt : Ola.eller Jesper

Jente : Alice eller Ina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt: Edwin eller Sigurd

Jente: Susanne eller Rakel :)

Skrevet

Jente - aner ikke.. hadde bare guttenavn

Gutt - Linus, Kasper, Lukas, Tobias, Sander...

Skrevet

På jente hadde jeg egentlig Tuva, men venninnen min som fødte 2 mnd før tok det.

Skrevet

Sønnen vår skulle hete Sigve, helt til han kom ut :o) Da så vi at det var en liten Elias som kom :o)

Skrevet

Egentlig Julian, men vi fant ut at han ikke kom til å bli en søt, pusete gutt, han skulle bli en tøff liten rebel ved navnet Max!;)

Skrevet

Hei

Vi var bombesikker på at gutten vår skulle hete Jonas. Men det passet plutselig ikke da han var født. Så vi endte opp med Oliver:) meget fornøyd med det.

Skrevet

Bestemte vel oss egentlig for Benjamin bare en uke etter UL hvor vi fikk vite at det var en gutt, men det andre alternativet var Jonathan.

Hadde det blitt en jente ville vi ha Lilja eller Vilja :)

Skrevet

Har egentlig likt navnet Mira ganske godt (likte d m en gang jeg hørte d, første gang for flere år siden, d var en kollega av meg som het d....betyr visstnok fred).. Men så kom denne dumme Mira Craig, og da mistet d liksom litt av glansen, hehe... Alle tenker vel Craig nå, hvis man sier ungen heter Mira liksom..=) Så da ble d no helt annet, urnorsk og flott; nemlig Frøya! Ikke så vanlig navn d heller..

Hvis gutt, skulle han ha hett Kasper! Og d het forøvrig lille mini-Frøya inni magen de første fire mnd også, hehe, var nemlig sikker på at d var en gutt..;)

Skrevet

Da Filip lå i magen hette han Herman, men faren klarte aldri å venne seg til navnet. Kalte ham bare Herminator... :)

Skrevet

Navnet har egentlig vært klart lenge, det var pappan som foreslo det. Selv holdt jeg en knapp på Ellinor. Hadde det blitt en gutt skulle han hete Nils August jr (oppkalt)

Skrevet

Hehe.. Christian tenkte vi om det ble gutt. Men det stammet litt av at vi likte Christina veldig godt da.. Visste ikke kjønn, men trodde mest det var en gutt. Det var det ikke - og da ble det Christina!;) Alternativet til disse to var Alexander og Linnea. Hadde mange fler på lista også da..

Skrevet

Jeg var bombesikker på at det var en gutt jeg bar på, og han skulle hete Henrik eller Thomas.

Men ut kom ei flott jente! :))

Skrevet

Hadde ingen andre navn til jenta enn det navnet jeg hadde bestemt meg for forresten :)

Skrevet

Hadde det vært 100% opp til meg, hadde de to jentene våre hett Maja og Ellinor. Men nå var det jo ikke det da, så begge fikk et annet navn enn mitt 1. valg. Sier ikke hva de heter :-) Guttenavn tenkte jeg bare på til nr 2, og da var det Jakob som var aktuelt (hadde ikke vært det nå, er blitt altfor pop).

Skrevet

Cora skulle jenta mi hete- men det rimer jo på...

så far nektet.

Skrevet

eller skulle og skulle..?! Det var iallefall mitt førstevalg,

Skrevet

Jeg har i mange år tenkt at hvis jeg fikk en gutt noen gang så skulle han hete Mathias... men fant jo fort ut at resten av den mannlige befolkningen her til lands født de siste ti åra heter det, så gutten fikk et heelt annet navn:)

Skrevet

Gutt: Even eller Armand

Jente: Mari, Linnea, Lotta

Skrevet

Til eldste: Victoria eller Sebastian,han heter ikke Sebastian (var ingen sebastian).

Til minsta: Sebastian og Sienna. er veldig glad for at vi droppet hele Sienna-navnet og valgte det hun heter nå : )

Skrevet

til eldste: Martin og Stian, Sarah/Sara om det ble jente.

Til minsta: Sarah/Sara og Silje, guttenavn hadde vi ikke klart...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...