Gå til innhold

Rar smak i munnen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj eg har en ekkel smak i munnen heie tida, ingenting smaker som det skal.. Trur den høre i lag med kvalmen på et vis...

 

Fleire som har da sånn..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke hele tiden, men innimellom får jeg en sånn ekkel metallsmak i munnen. Uansett hva jeg spiser, så får jeg ikke smaken vekk. Kommer som regel tidlig på kvelden, og så er det vekke igjen neste morgen. Skikkelig dårlig smak..

Skrevet

Ja, har hatt skikkelig ekkel smak i munnen. Spesielt da jeg var på mitt kvalmeste. Nå har jeg det ikke lenger, tror jeg. Veldig veldig sjelden i så fall. Er 10+3 i dag.

Skrevet

Godt å høre da e fleire... Da e skikkelig irriterande

Skrevet

Smaken har endret seg ja - jeg satte til livs en kylling i sted - og jeg greide ikke mer enn to biter så måtte jeg bare kaste hele kyllingen - den smakte rett og slett helt for j.... blæhhh!!! men kyllingskinnet var kjempegodt, nam!!! Taco`n i går smakte heller ikke sånn som det pleier... Merkelige greier altså =)

Skrevet

Ja heilt forferdelig at ingenting smake som da skal... Kvir emg jo til å eta eg... Hate da.... Kvir meg til å lage middag.... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...