2prinsesserogbim Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Æsj eg har en ekkel smak i munnen heie tida, ingenting smaker som det skal.. Trur den høre i lag med kvalmen på et vis... Fleire som har da sånn..??
solstråle :) Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Har det ikke hele tiden, men innimellom får jeg en sånn ekkel metallsmak i munnen. Uansett hva jeg spiser, så får jeg ikke smaken vekk. Kommer som regel tidlig på kvelden, og så er det vekke igjen neste morgen. Skikkelig dårlig smak..
ifie Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Ja, har hatt skikkelig ekkel smak i munnen. Spesielt da jeg var på mitt kvalmeste. Nå har jeg det ikke lenger, tror jeg. Veldig veldig sjelden i så fall. Er 10+3 i dag.
2prinsesserogbim Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 Godt å høre da e fleire... Da e skikkelig irriterande
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Smaken har endret seg ja - jeg satte til livs en kylling i sted - og jeg greide ikke mer enn to biter så måtte jeg bare kaste hele kyllingen - den smakte rett og slett helt for j.... blæhhh!!! men kyllingskinnet var kjempegodt, nam!!! Taco`n i går smakte heller ikke sånn som det pleier... Merkelige greier altså =)
2prinsesserogbim Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2009 Ja heilt forferdelig at ingenting smake som da skal... Kvir emg jo til å eta eg... Hate da.... Kvir meg til å lage middag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå