Gå til innhold

Interresse for treff i Sandefjord??


venter barn nr. 3 (har født)

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er interresse for treff i Sandefjord jeg?? Synes det blir langt å reise til Larvik og Tønsberg for treff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når passer best for deg da? For meg passer formiddager best.

Hvor mange uker er du på vei? Jeg er i uke 32 nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg ser det har vært litt forskellig. går an å ha det på en kafe. ser de som har hatt treff tidliger har hatt det på peppes, men da har det vært på kvelden. kunne vel bare funnet en eller annen kafe.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. jeg kan både formiddag og kveld, så det er jo bare å prøve å finne en dag. Hvor langt på vei er du da? gøy at flere vil treffes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig for meg på kveldstid, men... en gang kan vel ikke skade. Spørs litt hvor sent på kvelden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan vi jo finne ut av hvis vi finner en tid,så ser vi om det passer eller ikke. for meg er det akkurat det samme når, så dere kan jo si når det passer for dere. hadde vært fint å finne en tid som passet for alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i morra, men neste Torsdag kveld? ..men hvor er det praktisk å ha sånt treff da på kveldstid? Jeg vet ikke hva som er åpent da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da stemmer jeg for da vinci :D Pizza blir for tungt for magen min så sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har ikke vært med på treff før, men blir gjerne med nå. Må se an formen litt, har vært mye kvalm og er fortsatt ikke helt i form, men håper jeg får det til. Jeg er 17 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

obs.. ler, satte opp treffet jeg og bom der var det to av samme slaget, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har heller ikke vært på treff før. håper du er i form til å komme da.Er koselig når vi er litt flere. Jeg er også 17 uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne slenge med på et treff hvis det blir flere av dem etterhvert :) Selvom barnet mitt ikke lenger er i magen, hehe. Da Vinci blir litt plundrete med barnevogn og det passer igrunn litt bedre på dagtid for meg, syns det er deilig å komme meg ut iløpet av formiddagen :) Men jeg følger med om dere avtaler noe videre! Ha en kjempe koselig kveld :)

 

Hilsen mamma`n til Eiri, 3.5 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. hadde vært koselig det. det blir nok noe på dagtid også, det passer best på dagtid for de fleste. jeg er hjemme så for meg passer det både dag og kveld. hvis du vil kan du jo bare sette opp en dag som passer, så ser vi hvor mange som kan eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...