Gå til innhold

Jeg vil ha baby!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har ikke mann, ikke vil jeg ha det heller!! Men jeg vil gjerne at snuppa skal få et søsken!! Blir helt gal av å tenke på det her.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man trenger jo strengt tatt ikke en mann for å få barn...? Finnes utmerkede muligheter i for ex Danmark:)

Skrevet

Ja selvfølgelig! Hvis jeg har ræva full av penger, noe jeg forsåvidt ikke har.. Hadde det enda vært "så" enkelt!

Skrevet

Nå så det ut som om det var jeg som va HI, det var det altså ikke. Men jeg har jo samme tankene selv, så.. :)

Skrevet

Hørt om one night stand?

Finn deg en kjekk kar på byen, bli med han hjem, og håp på det beste.

Er vel egentlig aller best å være 2 om å få barn uansett liksom, men mulightene er jo der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...