Gå til innhold

Slimproppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

To spørsmål:

Når pleier slimproppen å gå?

Merker man at den går som en propp, eller kan den komme som mye slim/ utfold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen gikk på meg en ca 8 timer før jeg fikk rier.

Den kommer som mye slim, me litt farge.

Skrevet

Varierer. Slimproppen gikk på meg 8 dager før jeg fødte. En blanding av hvitt og blankt slim, ikke noe blod i det denne gangen. Kan også komme litt om gangen har jeg hørt.

Skrevet

Min gikk to eller tre uker før fødselen...

Skrevet

Den kan også gå i stykkevis, som med meg, at det kommer masse slim i ukesvis. samme dag som jeg fødte komme det slim med bittelitt blod, bare såvidt du kunne se det.

Skrevet

slimproppen, eller av deler av den, har gått i dag. snakket med jordmor. er 9 uker til termin, så syns det er litt tidlig, men kan jo gå flere uker før fødselen starter heldigvis. har plutselig fått mye sammentrekninger i magen og nå, så fått beskjed av føden om å slappe av noen timer og se om det roer seg. hvis ikke skal jeg inn på kontroll...

Skrevet

på meg gikk slimproppen 2 uker før eldstemann ble født (han er født 11 dager over terminen...) og med yngste (enn så lenge) gikk slimproppen da riene hadde begynt... dvs hadde hatt skikkelig mye mageknip i noen timer og da slimproppen gikk skjønte jeg at det var rier for da ble det litt opphold i vondten...

begge gangene har det vært som en skikkelig slimete klump på meg...

Skrevet

ok... da håper jeg du tar det med ro, så babyen kanskje får bli der inne og godgjøre seg litt til... lykke til!!!

Skrevet

jeg tar det med ro ja. fikk feber i går kveld og, så er hjemme fra jobb i dag. sammentrekningene roa seg i natt. får se litt utover om jeg ringer legen. kanskje en ide å ikke jobbe så mye på noen dager. nå kommer helga da, så ha alle muligheter til å slappe av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...