♥♥♥ Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 To spørsmål: Når pleier slimproppen å gå? Merker man at den går som en propp, eller kan den komme som mye slim/ utfold?
Sjokolademonsen m/kul på magen Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Slimproppen gikk på meg en ca 8 timer før jeg fikk rier. Den kommer som mye slim, me litt farge.
noggie Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Varierer. Slimproppen gikk på meg 8 dager før jeg fødte. En blanding av hvitt og blankt slim, ikke noe blod i det denne gangen. Kan også komme litt om gangen har jeg hørt.
klarfornr2 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Min gikk to eller tre uker før fødselen...
BABY-JENTE Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Den kan også gå i stykkevis, som med meg, at det kommer masse slim i ukesvis. samme dag som jeg fødte komme det slim med bittelitt blod, bare såvidt du kunne se det.
♥♥♥ Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2009 slimproppen, eller av deler av den, har gått i dag. snakket med jordmor. er 9 uker til termin, så syns det er litt tidlig, men kan jo gå flere uker før fødselen starter heldigvis. har plutselig fått mye sammentrekninger i magen og nå, så fått beskjed av føden om å slappe av noen timer og se om det roer seg. hvis ikke skal jeg inn på kontroll...
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 på meg gikk slimproppen 2 uker før eldstemann ble født (han er født 11 dager over terminen...) og med yngste (enn så lenge) gikk slimproppen da riene hadde begynt... dvs hadde hatt skikkelig mye mageknip i noen timer og da slimproppen gikk skjønte jeg at det var rier for da ble det litt opphold i vondten... begge gangene har det vært som en skikkelig slimete klump på meg...
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 ok... da håper jeg du tar det med ro, så babyen kanskje får bli der inne og godgjøre seg litt til... lykke til!!!
♥♥♥ Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2009 jeg tar det med ro ja. fikk feber i går kveld og, så er hjemme fra jobb i dag. sammentrekningene roa seg i natt. får se litt utover om jeg ringer legen. kanskje en ide å ikke jobbe så mye på noen dager. nå kommer helga da, så ha alle muligheter til å slappe av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå