Gå til innhold

litt ekkelt men spør likevel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvordan det er med utflod på slutten av svangerskapet? Har heleveien hatt mer en vanlig, men de siste dagene har det vært ganske mye mer en vanlig. Fortsatt samme farge, og ikke spor etter blod eller lukt. Men hvor vanlig er dette? er det sånn som skal skje på slutten? er forresten 35+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er nokså vanlig. Jeg er i dag 38 uker og har merket mer utflod de siste dagene. Blank, luktfri stort sett, men mer enn det har vært før. Hvis den er tørrere enn vanlig utflod så kan det også være deler av slimproppen, for den kan komme stykkevis og delt. Det er iallefall det jeg har fått med meg her inne og hos jm... Men hvis andre har annen info så hør gjerne på dem og. Jeg er førstegangsfødende nemlig...

Skrevet

Ekstra utflod er helt vanlig i svangerskapet.

Er selv i uke 33 og har hatt det ganske så lenge.

Er så plaget med ekstra utflod at jeg får den ene sopp-infeksjonen etter den andre desverre. Aldri hatt det før. Hadde det ikke sånn i forrige svangerskap. Bare følg litt med på utfloden og hvordan det føles nedentil, er lett å få sopp når man går gravid, har visst noe med ekstra østrogen i kroppen eller noe sånt, mener det var det gyn sa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...