Hakkamella Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Var på do. Måtte ikke så mye, men merket at det luktet noe som minnet meg om menselukt. Blør ikke, og det luktet ikke fra urinen som kom ut. Likevel kom denne rare sneken. Hva kan det ha vært? Innbildning? Noen som har opplevd det samme? Er 38 uker i dag.
Mayken Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Har opplevd dette noen ganger ja, er i uke 33 selv. Har tenkt at lukten bare kommer fra utfloden jeg. Har ikke grublet så mye mer over det egentlig.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 nei så rart!!! satt akkurat å sa det samme til ei venninde i går. lukter mensen lukt av meg... hehe det var godt å vite at det ikke bare er meg som har blitt helt rar!!!!!! har ikke kjent det før. kom ikke fra trusa...måtte jo lukte...hehe kanskje det er ei rett før det begynner lukt?! flere som kjenner eller har kjent?
Chris Cullen Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 sånn har jeg det også! jeg trodde det bare var noe jeg innbilte meg eller at jeg var gal. hehe. men hva kan det være fornoe da?
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Hmmm. Det har jeg aldri lagt meke til?? jaja mulig det er helt vanlig for noen. aller er jo forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå