Gå til innhold

Hvordan få buksene til å holde oppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere med stor mage mammabuksene til å holde oppe? Jeg har sånne mammabukser som går halvveis opp på magen. Nå når magen har blitt såpass stor, sklir den delen som skal være over magen ned, og havner under magen. Jeg må liksom gå og trekke buksen opp hele tiden.

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg bukser som gikk helt over magen liksom, men har ikke så lyst å kjøpe nye bukser nå som jeg bare har noen uker igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve å træ en strikk eller et bånd gjennom dette ekstrastoffet som skal gå over magen. Kanskje det kan stramme nok, men ikke for mye til at det blir for ubehagelig. Ellers pleier jeg å ha den under magen hvis jeg har joggebukse/jerseybukse på som er fra før svangerskap. Når de har strikk så holder de gjerne litt bedre (ruller den litt sammen rundt livet så den ikke sagger så mye)

Skrevet

ta på deg en singlett eller en topp du kan ha nedi buksen så henger den oppe, iallefall på meg. Så har jeg jo en genser over når jeg skal ut eller på besøk da.

Skrevet

Favorittbuksa mi kan egentlig gå helt over magen, men nå når det er såpass kort tid igen har jeg drevet og brettet den sånn at den havner midt på magen ca. Har jeg en halvtrang genser/topp over så holder toppen det sånn noenlunde på plass i alle fall, selv om den må dras litt i i løpet av dagen seff. Ikke-favorittbuksa mi har bred kant som liksom skal gå litt opp på magen, men siden den ikke kommer over det mest utstikkende punktet så glir den bare ned hele tida - ergo en antifavoritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...