Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Er det mulig? Jeg blir helt deppa... Jeg har IKKE NOE lyst til å utsette eksamen for å ha muntlig i stedet, men det går dårlig med oppgaveskriving og spytørk samtidig.. Jeg har en stor trang til å gråte.
cammiss Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Det hørtes skikkelig kipt ut- men det er mulig å få forlenget hjemmeksamen med en dag eller to- med legeærklæring og en prat med studiestedet. Ta kontakt med dem - så ordner det seg nok- LYKKE TIL!!!! men masse gode og varme bli bedre tanker til deg og junior!!
Mom2Two Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Huff, fikk helt vondt av deg da jeg leste dette. Jeg kjenner følelsen av eksamenspress og det å få syke unge/r samtidig. Det er så utrolig frustrerende. Så vil man jo egentlig bare bli ferdig også, siden man har psyket seg opp osv. Har du evt. noen som kunne kommet å passe barnet ditt, slik at du kan dra på lesesalen/biblioteket? Som oftest varer omgangssyken veldig kort hos barn, men selvsagt utrolig kjipt om du blir smittet selv i tillegg.. Ugh.. jeg sender deg i hvert fall noen medfølende klemmer. Hvor lenge må du utsette om det går den veien?
hundemamma ♥ Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Har ikke eksamen men har tørket spy i hele kveld jeg også. Fem pysjer to sengeskift og uante mengder kluter og håndkler... Ser ut som vi er igang med 3 runde omgangssyke. Ikke festelig så du har min dypeste medfølelse.
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Takk for lykkeønskninger og gode tanker. Nå sover han endelig.. Omgangssyken suger.. Jaja, god bedring til de som trenger det, finner sengen selv. *sukk*
Kamomille Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Du kan bare utsette eksamen pga egen sykdom, og damy du ha legeerklæring på at du er så syk at du ikke kan gjennomføre eksamen.
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 har ikke en pappa som kan være hjemme og passe syke-ungen da???? det ville jeg forlangt om det er en i bildet...
meg & to små vampyrer Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Ånei. Det var ikke noe kjekt å høre. Lykke til med eksamen og god bedring til gutten din. Jeg har hjemmeeksamen selv i morgen og kaster opp helt selv. Blæ. Men lettere å takle enn sykt barn. all medfølelse til deg, teline.
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Han har vært død i 2 år, så det bare meg og junior
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 uff da... nei da er det ikke lett, det skjønner jeg... men er det ingen andre som kan komme og hjelpe deg da??? får litt vondt her.. føler virkelig med deg......
Tøysetipp Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 Omgangsyken og hjemmeeksamen suger balle. Mange medfølende tanker og klemmer til deg. Må han bli frisk snart så mamma får blitt ferdig med eksamen sin! Kjenner til din frustrasjon, hadde selv hjemmeeksamen med omgangsyken og planla begravelse som var samme dag som innleveringen. Synes du er flink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå