Gå til innhold

Noen andre konstant kåte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Tror det er ganske normalt..jeg kunne hatt sex hver eneste dag..helst flere ganger!

Skrevet

Jepp, nesten så det er plagsomt for samboeren min;p

Skrevet

Nope! Blitt helt motsatt...skikkelig kjedlig for det var noe jeg satt stor pris på.

• 5 uker senere...
Skrevet

jepp! synd formen ikke er like bra som lysten for tiden (3.trimester..)

Skrevet

jepp.Ustyrtelig viril. d er nesten s¨å jeg må tvinge mannen min om han ikke har lyst.Best blir de om han suger meg hardt på brystvortene først-de er mega store nå..da kjenner jeg de renner godt av dåsa-s¨går jeg i spinn når han suger klitten hardt og lenge mens han pumper dåsa med to tre fingre inn og ut HARDT. Da pleier jeg åvære like før orgasmen-fitta hiver seg da etter pikken-og nå skal jeg knulles hart og lenge-helst bakfra mens han drar ibrystvortene-kommer da s¨kraftig at f...saften driver ut av grotta mi som en foss-ja skritte tar fyr og trekkerseg sammen noe helt sykt- noen andre som har opplevd å bli ekstra kåt i svangerskapet?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hjelp, det var jo forsåvidt en detaljert beskrivelse...? Hehe...Er lysten hver dag jeg og, men ordner mye selv slik at jeg ikke skal slite heeelt ut mannen min.

Skrevet

Jeg er også kåt hele tiden... Jeg onanerer stort sett hver dag og gjerne et par ganger om dagen!!

Skrevet

Ja, og det er så deilig! Ble det plutselig midt ut i 2. trimester. Gubben er storfornøyd!

Skrevet

Samme her :o)men typen er ikke alltid klar da :P

Skrevet

Dem sier jo det da, at mot slutten av svangerskapet er man kåt hele tida, fordi det presses nedover hele tiden. Det er bare så irriterende med den magen, føler han ikke treffer meg skikkelig der nede. Men jeg kunne gjort det hele tiden, suge og pule. Han kunne gjerne gått naken rundt i huset hele tiden for meg. ahh..

Skrevet

JA JEG!!! men her er problemet at mannen min er redd for å skade forsteret. Er nå 13 uker på vei. JEG BLIR GAL! hehe,,

Skrevet

Sliter med det samme men min samboer..

han er aldri lysten...

jeg må mase mase.... og mase..

(var til og med sånn før jeg ble gravid... ) når han er i fast forhold er det ikke så "viktig" å få tømt seg .. kun når det er nødvendig.. (en gang i uka om ejg er heldig..)

what to do??

jeg vil ha hele tiden jeg ..

grunet hormoner innbiller jeg meg at han er utro osv .. argh!

mye krangling fir at han er ego og ikke vil tilfredstille meg iallefall inni mellom ... bør ikke hele tiden selvsagt...

Skrevet

Tror hormonene er løpsk her også hihi :o) Har behov hele tiden her også :P

Skrevet

stakkars min mann... han tenker sex?? hva?? hva er det??

• 1 måned senere...
Skrevet

Me too :) klar hele tiden... hehe.. glad det gikk den veien da, og ikke at jeg mistet lysten..

Skrevet

I begynnelsen orket jeg ikke tanken på sex, men nå har virkelig lysten kommet over meg. Jeg kan våkne midt på natten og ikke få sove igjen fordi jeg bare tenker på sex og at jeg har lyst på han som ligger og snorker og sover ved siden av meg. Er helt sjukt hvor mye lyster som plutselig har blusset opp i meg i det siste! Litt deilig, men også litt slitsomt... Nå har jeg fått en følelse av hvordan de fleste menn har det! :)

Skrevet

Godt å se at vi er fler! Lysten er der hver dag. Stakkars mann... :)

Skrevet

hele tiden, kunne hatt sex flere ganger om dagen.. men desverre så vil ikke han, for han er redd for å skade bebisen:( sånn ha det vert i flere mnd nå.. eg kan nesten ikke vente til fødselen er over å det ha vi kan ha sex igjen.. eg blir SPRØ!!! ofte kan eg våkne av at eg e sprengkåt, men må ordne det sjøl desverre:( ikke like kjekt det som når han er med på leiken...

Skrevet

Er gal av kåthet akkurat nå! noen andre der ute som har det som meg? tror det er våren som gjør sitt:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Samma her er så kåt at når mannen ikke er hjemme går jeg og gnikker fitta mi på overalt, sofaer og alt. Vi bli knullet og tenker på sex hele tiden faktisk. Hvor skal det ende.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg og!!!! Sprengkåt hele tiden i perioder! Startet da jeg var ca 20 uker på vei. Mannen er storfornøyd :) Sitter nå nydusjet, naken og glattbarbert og venter på at han skal komme hjem fra jobb..

Spørs om jeg ikke må tyvstarte med dildoen på egenhånd..hi, hi... Har sendt ham sms og han har visst store problemer med konsentrasjonen på jobb. Men han elsker å finne meg i senga, klissvåt og i gang med brum-brum når han kommer hjem. Hormonene har i allefall ikke lagt noen demper på vårt sexliv!!!

Skrevet

Jeg også nå....ble så plutselig kåt på veg hjem fra jobb.....drømte om å kjenne han inni fitta mi og kjenne den skli ut og inn.Deilig stiv pikk ut og inn av fitta mi som er såå våt at den drypper.Jeg er sååå vannvittig våt og kåt,har hatt på meg fint undertøy og venter på at han skal komme hjem.

Sitter å onananerer litt nå for å bli våtere og kåtere til han kommer hjem.

Tror han kommer til å bli veldig overrasket når han kommer hjem,men tror absolutt han kommer til å like at jeg ligger i sengen våt og kåt og ventende på han...jeg kjenner det bare dirrer nedentil.

Kan bare ikke vente på å få orgasme av at han sklir ut og inn av meg.

Ligger bare ventende klar med våt,varm fitte....

Skrevet

kjenner jeg bare blir våtere og kåtere av å lese alle disse opphissende innleggene....de som gnir fitta si mot alt mulig fordi de har så lyst på sex,kjenner jeg bare blir varmere og våtere av å lese alt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...