Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Har hørt sååå mye om han i det siste... Hvem? Hva? Hvor? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 seriøst?.. har du greid å ikke få med deg hvem han er??
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Nei. Jobber doble skift 5 dager i uken. Lite tid til å følge med i media fortiden. Kunne du være så elskverdig å fortelle meg hvem han er? Hilsen intetanene HI
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Selvsagt. Men lettere å spørre snille, hjelpsomme deg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Nå har du tydligvis tid, så da er det bare å google "snåsamanne" så får du nok av treff! Her er en link som en start på din veg inn i mediaverden igjen: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=534115
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Tåpelig å ikke kunne svare kort om du vet det? Jeg vet heller ikke, så tenkte jeg kunne gå inn å lese her siden jeg så overskriften.. Barnslig det første innlegget.. Skader ikke at når du først svarer, så kan du være litt hyggelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå