milla87 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei!! hører noen si at uttsatt graviditet kan skje hvis du har celleforandring, å at sjansen for å bli gravid etter oprasjonen er stor.. stemmer dette tro?? vet om 1eksempel som det har skjedd til..
*lykkelig mamma* Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Hei. Jeg hadde celleforandringer i mitt første svangerskap. Ble operert for det etterpå. Ble gravid på første forsøk neste gang vi prøvde å bli gravid. Er nå gravid på ny. 9 mnd etter siste svangerskap. Så det skal vel ikke ha noen betydning for ett svangerskap i det hele tatt.
milla87 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 ok, men jeg har mistet i SA engang å etter det har jeg prøvd i 2år uten hell:( å i de 2årene har jeg hatt celleforandring som jeg no har operert bort.. kan det da øke grunnen til at jeg bli gravid?? å at celleforandringen har hindret graviditeten???
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 I følge min gynekolog kunne det ha påvirkning på det å bli gravid når man hadde celleforandringer. Jeg ble gravid ganske raskt etter at jeg hadde en konisering. Endte desverre i en tidlig SA, men det har jo ikke noe med celleforandringene å gjøre. Så det kan ha noe å si. Men for din del er de jo borte nå... Så dette går sikkert bra. Lykke til
milla87 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2009 takk for svar:) flere som har noe å si?? huff, bli litt desperat etter 2års prøving sju.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå