Gå til innhold

Solosang i vielsen

Songbride ♥Jente-2009♥2011♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvis det er noen av dere som ikke har ordnet sanger til vielsen, og skal gifte seg i Oslo-området, er det bare å ta kontakt på [email protected] eller på pm her:)

Har lagt ut video-snutter fra andre bryllup (både vielse og bandet på bryllupsfest), søk på susanneakero på www.youtube.com..

Lykke til med bryllupsforberedelsene, jeg giftet meg 14.juni i fjor, og det var helt fantastisk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er!

Synd du holder til så langt unna da...

Skrevet

Satt å så på youtube tidligere idag, da fant jeg ut at jeg skal ha" from this moment on" i bryllupet vårt. Og det var faktisk "din sang" jeg hørte:)

Har en søster som skal synge!!

Er det forresten vanlig å ha "you raise me up" i bryllup??

Skrevet

tror begge de to sangene er ganska vanlige i bryllup ja..

Skrevet

Takk for det, så hyggelig sagt!

Skrevet

Begge de sangene sang jeg i det bryllupet du så "From this moment on" fra, så "You raise me up" er også en bryllups-hit:) Den andre sangen ligger også på youtube, med da som duett, vi syns det gjorde seg og det syns brudeparet også.. Men fin er den uansett hvordan den gjøres!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor mye tar du for en vielse??

Kan du skaffe pianist også? Har hørt det er så mange organister som ikke kan spille pop, og tør ikke stole på at vår kan det.

Skrevet

Jeg tar 2000,- for en vielse, eller 4000,- inkludert profesjonell pianist, samme hvor mange sanger dere ønsker:)

Ja, jeg syns det er tryggest å ha med min pianist framfor å bruke organist, har nemlig brent meg på det den ene gangen de ville bruke egen organist:s Han spilte så elendig at jeg fikk nesten sammenbrudd dagen før da vi øvde, skjønte ikke hvilken sang han spilte en gang, og rytmen var helt ute! Og dette på en enkel sang som "Songbird" også.. Så mannen min måtte i all hast overta, heldigvis hadde han fått en avlysning den dagen slik at han kunne ta det likevel.. Brudeparet var heldigvis overlykkelige over at han kunne komme på så kort tid, så det endte jo godt da!

Skrevet

Jøsses!! Eg har gått glipp av penger skjønne eg!! Haha! Eineste betalinga eg har villa hatt te nå var ein kasse pils og ein pizza...!! Hehe!!

Skrevet

Hehe, hvis jeg er invitert i bryllupet tar jeg ikke betalt da, men ellers har du nok gått glipp av litt penger ja;) Men så er jo dette en del av jobben min også, har bare deltidsstilling et annet sted... Pluss at vi må jo trekke skatt av det..

Men gøy kan vi vel begge si det er, elsker å være med i forskjellige vielser og se hvordan hvert brudepar har sitt personlige preg over seremonien!

• 2 uker senere...
Skrevet

Er du ledig 11.juli? Kan du synge "Heaven" av Bryan Adams?

Skrevet

heisann.. jeg har gode venner som synger, så skal ha sang i bryllupet..tenker litt på feks det vacraste.. syns den varianten du sang med piano i holmenkollen kirke, va nydelig. hvor får du tak i notene?

Skrevet

Hei!

Takk for det, men den er ganske lik originalen bare at det var en pianoversjon. Mulig han har forandret litt på akkordene, men i tilfelle ikke noe vesentlig..

Pianisten min skriver dem ned fra lydfil eller pugger dem utenat, så vi kjøper sjelden noter annet enn klassisk dessverre.. Men de har jo nettsider som selger noter i pdf-format, f.eks. sheetmusicdirect.com, men spørs om du finner en svensk sang der da.. Ellers kan jeg be han skrive den ned og maile den til deg for en femtilapp hvis du vil det? (selv om det er enkelt tar det litt tid..)

Lykke til uansett!

Skrevet

åå, hvis du kunne ha fått han til å skrevet den ned akkurat sånn som dere fremførte den der, hadde jeg blitt kjempeglad:) betaler glatt en liten sum for det.. for jeg har en venninde som kan bare høre på sangen og lære seg den, men tørr ikke satse på at pianisten klarer det.hehe..

jeg kan sende deg mailadressen min på pm til deg hvis det går. også kan du gi beskjed når den er ferdig eller noe, så kan jeg sette over pengene til deg eller noe før du sender den. regner med jeg kan stole på deg, du er vel stavanger jente? hehe

vi var forresten i kontakt med din far (?)og hans band ang å spille i bryllup, de får kjempemasse skryt av folk i miljøet her, og vi hadde veldig lyst.men vi har ikke råd til å bruke såpass mye penger på musikken, i et allerede trangt budsjett:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da skal mannen min skrive den ned til deg og sende den, ingen problem:)

Stavangerfolk er til å stole på vet du ja!

Skrevet

Sender deg mail når den er ferdig!

• 4 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg sendt notene, lykke til:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei Songbride!

Jeg skal gifte meg i Stavanger i begynnelsen av august, og lurte på om du tilfeldigvis skal til Stavanger i sommer på den tiden? Evt hvor mye ekstra det blir i reise hvis ikke?

Har hørt på videoklippene, og kunne veldig gjerne tenke meg deg som solist i vielsen vår i Sola kirke:)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Jeg hadde faktisk en vielse i Stavanger første helga i august, synd jeg ikke så henvendelsen din før nå:(

Det er bedre å sende meg en PM her eller på mail [email protected] eller [email protected], jeg er ikke så ofte innom her ser du..!

Håper du hadde et fantastisk bryllup:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...