Gå til innhold

Noen som bruker wild yam her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på det i 1 uke nå, 4 dager etter mens har jeg hatt noe som er akkurat som el slim, skikkelig seigt og blankt.Andre som har opplevd det samme når dere har brukt wy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg er midt i el nå, og har tenkt å begynne på wy etter el og ta de kun 1 uke. Leste flere steder at man ikke skal ta de før rett etter el, da de kan forhindre el hvis man begynner på de ved mens. Men det står så mye forskjellig om dette... Og mange som har brukt wy hele syklusen før.

Kan ikke svare deg på spørsmålet, men det virker som det er el-slim du har hatt da :) Det er vel ca tiden for det hvis du har "normal" syklus?

Skrevet

Jeg har hørt det jeg også, har gått på damiana og wy i flere mnd uten å lykkes så tenkte å prøve wy en hel syklus får ta sjansen for å se, merker at den gjør noe med kroppen har fryktelig vondt i eggstokkene.Leste et sted at en dame hadde ringt de som produserer wy og at man kunne ta det hele syklusen og at det ikke forhindret el.

Jeg pleier og ha el på dag 10, og er bare på dag 7 nå, har mens i bare 2 dager.Ja virker som jeg har el slim men har tatt el tester tidligere og da har jeg alltid hatt el på dag 10 hmm merkelig.

Skrevet

jepp.. tar to kapsler 3 ganger om dagen..

Men har ikke merket noe sånt.. Ikke som jeg har tenkt over..

Skrevet

Tar du det hele syklusen?

Skrevet

jeg vil klart annbefale å ta wy hele syklussen...

homoepaten min sier det er lurt.

en ærnerings fysiolog sier det er lurt. gyn sier det er lurt... og produsenten selv sier at det iikke skal hindre el så da har iallefall jeg gjordt d:)

Skrevet

jepp.. men det brukes også som naturmedisin, så jeg tar det ikke primært for å bli gravid.

Det skal virke positivt på benstruktur, hormoner og tarmene..

Så det med graviditet er hos meg bare en bonus hvis det virker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...