Gå til innhold

Hei hei ES

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du tatt deg tid til å se på meg?

Lurer på når jeg blir gravid og kjønn?

16.08.82

Ha en fin kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei... Jeg føler mye frustrasjon her fordi ikke ting skjer fort nok.. Men det kommer til og skje!!! Men ikke riktig enda.. Jeg trur nok at sen vår tidlig sommer blir produktivt for dere... Kanskje Mai/Juni en gang... Ang kjønn sliter jeg litt med og tyde, men får lyst til og si en dutt med tutt..

Lykke til

ES

Skrevet

tuuusen takk for at du tok deg tid:) ja du har helt rett det er mye frustrasjon rundt graviditet veldig riktig:)SKulle ønske det skjer før våren men får bare ta tiden til hjel og være tålmodig.Tusen takk igjen, kan du se noe om jobb og kjærlighet?

Ha en fortsatt fin helg es.

Skrevet

Jo bare hyggelig.. Og husk, det er jo ikke noe som er sikkert.. Dette er jo bare det jeg føler, men du har din egen fremtid i dine hender, så ting kan jo forandre seg og skje fortere..

Hva er det du vil vite i forhold til jobb og kjærlighet??

Jeg er ganske ny i dette, så ta det litt med en klype salt også..=)

ES

Skrevet

Lurer på om forholdet til meg og sambo blir bedre og om vi holder sammen?gifter vi oss?evt når?Kommer jeg til å få ny jobb eller fortsette i den jobben jeg har nå?SLiter med ryggplager så prøver å skaffe meg en annen jobb.Tusen takk igjen:)

Skrevet

Var ikke meningen å være anonym:)

Skrevet

Du har to muligheter.. 1- bli i jobben du har og gjøre det beste ut av det.. Be om tilrettelegging osv... Eller 2. Omskolering kanskje? Jeg trur du helt klart kan dra best unytte av og enten gå tilbake på skolebenken, eller skaffe deg en ny jobb.. Når du minst venter det ordner alt seg og dørene åpnes...

Kjærligheten er absolutt sterk og tilstede, men veldig turbulent.. Du må tenke nøye igjenom hva du ønsker med livet ditt og hvordan din kjære passer inn i dette bildet.. Føler at det er viktig og først og fremst tenke på seg selv her, få han til og føle deg verdsatt.. Jeg trur nok at dere kankje gifter dere, men ikke nå.. Dere må finne ut av tingene før dere gifter dere. For at ekteskapet skal fungere må dere la all overflødig bagasje stå igjen den dagen dere sier ja. Dere skal ikke glemme det, men tilgi hverandre for alt som er sagt og usagt.. Bryllupp i hmm sensommer 2012 kanskje...

Lykke til=)

ES

Skrevet

Kjempetakknemmelig for at du tar deg tid:)

Trenger virkelig dette og få litt svar jeg kan tenke igjennom.

Du har veldig mye rett skremmende egentlig, vi har hatt et turbulent forhold og vi har mye som skal tilgis, jeg sliter med å glemme ting som har skjedd så kan skjønne atbagasje må stå igjen før det blir giftemål.

Jeg har vurdert omskolering men det er ikke så lurt siden vi prøver og få barn, har jo ikke rett på fødselspenger. blir nok til at jeg prøver å skaffe meg en annen jobb men det er ikke lett da jeg bare har jobbet i et yrket og er utdannet innen det.Vil gjøre noe nytt eller må det pga ryggen.Jeg tenker og tenker i forhold til om han passer inn i sånn jeg vil ha det og trenger virkelig og bli mer verdsatt føler jeg.

Masse tusen takk dette har vært til hjelp.

Klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...