Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Do you believe in the holocaust? Well, it was in the middle of a war, and they were desperate for fuel.. six million people, that’s a lot of fuel… ok.....
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Det var reklame for noe på tvnorge (dokumentar eller noe)... Pleier ikke å ha så stor interesse for tvnorge dokumentarer, men må si jeg er nysgjerrig på den videre utbroderingen av dette utsagnet....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 uff, ja den så jeg også reklame for.. Herlighet så blåste noen er!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Jeg grøsser hver gang. Men jeg må se den i kveld!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Synes synd på jentene, tenk å være så hjernevasket!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 eneste måten verden kan bli kvitt slike utsagn er at foreldre IKKE lærer å hate, og at barna lærer å tenke og bestemme selv... Naztister og nynazister går etter mennesker som er alene og lettpåvirkelige. Vi som foreldre må derfor sette det som høyest prioritering å gjøre våre barn oppmerksommme på hva som har skjedd i verden slik at de kan lære av andres feil, og gi de gode verdier å basrer sitt liv på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå