Gå til innhold

Er dette dårlig gjort mot barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vanlig samvær, med overnatting den ene dagen i uka. Vi har aldri bod sammen og han har aldri hjulpet noe til ut over å ha ungen når han skal. Vi begynte med vanlig samvær når ungen ble 2 år.

Han er nå 3 år gammel og jeg har hatt kjæreste i 1 år. Kjæresten min har en sønn som han har 50 % og kan derfor ikke flytte på seg.

Min X bor nå 15 min unna meg, om jeg flytter til kjæresten min så bor vi 35 min unna barnefar.

Hva syns dere?

Jeg må nesten velge om jeg vil satse på denne mannen (noe jeg apselutt vil) eller la han gå :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vi syns skal du ikke bry deg om, det er ditt liv!

Men vil si at jeg kjenner flere xpar med barn som bor ca 30min fra hverandre, og det går fint det, så lenge de deler på kjøringen til og fra!

Skrevet

du flytter jo ikke så veldig langt unna da, samværet kan jo bare fortsette som før?

vist ikke bf har ytret ønsker om utvidet samvær?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Nei, 35min er jo ingenting=) flytt med god samvittighet du=)

Skrevet

Han har ikke ytret ønske om å utvide samværet, det er jeg som har "pushet" han til vanlig samvær, men jeg vet jo at han er glad i sønnen sin!

Jeg vet ikke om barnefar ønsker å ha vanlig samvær om det blir så mye kjøring. Han har jo tross alt sin egen familie å ta vare på også, men anden vær helg blir det sikkert.

Skrevet

herregud og her sitter jeg og vurdere 35 MIL....

35 min er da bare en liten kjipp... er jo avstanden min mellom hjem og jobb det, og for de fleste jeg kjenner som bor her vi bor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...