Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Finnes det butikker som har andre farger enn rosa til jenter? Er ikke så veldig rosa-fan! hehe Kan tenke meg friske farger med jentedetaljer istede... Da mener jeg også til nyfødt! Nøytrale klær blir for kjedelig igjen selv om jeg har kjøpt noe av det også...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Var vel på lindex at jeg fant masse masse fint.. Har lett mange steder etter litt "annerledes" babyklær.. Ikke de standard mikkemus bildene på eller rosa fleece. Synes det kan blir alt for mye av det.. http://www.lindex.com/se/Products/ProductCategoryStartPage.aspx?id=7851&subid=111360 Men jeg kjøper da også noe nøytralt så det ikke tar helt av i hippie stilen.. hehe.. =)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Blir nok en Lindex tur på meg, ja... hehe Tusen takk for tipset, Blekkis!
partyoffive Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Synes exit/name it og også 'me too' har mye fint i friske fine farger som ikke er så sus & dus pastell aktig. Brukt de merkene mye til mine. Mye H&M også faktisk som ikke er så dullete.
:-)))) Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Name it....danske barneklær. Sjekk på nettet etter utsalgssteder. Sjekk ut Muffeladen.no...mye fint der og, og litt friske, annerledes farger og mønster.
partyoffive Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Også Zara og POP. Også mye sterke friske farger til jenter. Mye salg nå også....hmmm
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Shop og kos deg.. =) Jeg handlet babyklær for 600.- .. Og det var til 50%.. hehe.. =) Og tror faktisk det er nesten alt jeg trenger.. Har ellers fått lånt mange kjempefine sparkebukser av eksen til søsteren min.. De er noe av det fineste jeg har sett.. Strikkede og heklede osv.. .. Men de er 20 år gamle.., så vet knapt om jeg tør bruke de.. haha.. =)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2009 Tusen takk for masse fine tips! :-D Tør ikke kjøpe for mye nyfødt klær nå siden ejg venter sommerbeibi, men jeg kan jo se om jeg finner noe i størrelsen til høsten... Noe rosa kommer jeg nok ikke unna, men vil ikke ha ei levende dokke eller et sukkertøy heller... hehe
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 exit/name it har mye stilige klær. kansje for mye rosa til din smak da, men etter fire gutter så ble det rosa her gitt:)) hadde aldri vært fan av rosa før jeg heller, men forandret seg det.. bruker sjeldent kjoler da, det blir jeg vist ikke fan av:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2009 Jeg liker veldig godt kjoler på jenter! Det er fint! Men ikke å kle ei jente i rosa fra top til tå! hehe (unnskyld om jeg støter noen) Velger jenta det selv er det noe helt annet... Jeg hadde rosadilla da jeg var lita, og tror jeg kanskje har utviklet en allergi mot den fargen... Men lilla derimot er en veeeldig fin farge! ;-) Men som sagt, noe rosa må hun jo få, men ikke bare! :-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 hehe, nei prøver å kombinere rosa med brunt o.l men arver så utrolig masse rosa, å pga antallet barn så blir det sjeldent kjøpt noe nytt:) ja lilla er fint!! åsså liker jeg rødt og rosa blandet!
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 14. januar 2009 #12 Skrevet 14. januar 2009 Jeg å sa at jeg ikke skulle ha noen rosa jente, kjøpte masse klær på hm og name it, som ikke er rosa,men friske fine farger, bruker en del brunt sammen med rosa jeg da. Men får hun bestemme selv velger hun rosa fra topp til tå,,, hun blir 2 år nå. Slo seg helt vrang på en sko butikk i helgen,skulle har ROSA sko, altfor stor men hun syntes de var helt perfekt.... hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå