Gå til innhold

Ang jente klær...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det butikker som har andre farger enn rosa til jenter? Er ikke så veldig rosa-fan! hehe Kan tenke meg friske farger med jentedetaljer istede... Da mener jeg også til nyfødt! Nøytrale klær blir for kjedelig igjen selv om jeg har kjøpt noe av det også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok en Lindex tur på meg, ja... hehe Tusen takk for tipset, Blekkis!

Skrevet

Synes exit/name it og også 'me too' har mye fint i friske fine farger som ikke er så sus & dus pastell aktig. Brukt de merkene mye til mine. Mye H&M også faktisk som ikke er så dullete.

Skrevet

Name it....danske barneklær. Sjekk på nettet etter utsalgssteder.

Sjekk ut Muffeladen.no...mye fint der og, og litt friske, annerledes farger og mønster.

Skrevet

Også Zara og POP. Også mye sterke friske farger til jenter. Mye salg nå også....hmmm

Skrevet

Shop og kos deg.. =) Jeg handlet babyklær for 600.- .. Og det var til 50%.. hehe.. =)

Og tror faktisk det er nesten alt jeg trenger.. Har ellers fått lånt mange kjempefine sparkebukser av eksen til søsteren min.. De er noe av det fineste jeg har sett.. Strikkede og heklede osv.. .. Men de er 20 år gamle.., så vet knapt om jeg tør bruke de.. haha.. =)

Skrevet

Tusen takk for masse fine tips! :-D Tør ikke kjøpe for mye nyfødt klær nå siden ejg venter sommerbeibi, men jeg kan jo se om jeg finner noe i størrelsen til høsten... Noe rosa kommer jeg nok ikke unna, men vil ikke ha ei levende dokke eller et sukkertøy heller... hehe

Skrevet

exit/name it har mye stilige klær.

kansje for mye rosa til din smak da, men etter fire gutter så ble det rosa her gitt:))

hadde aldri vært fan av rosa før jeg heller, men forandret seg det..:)

bruker sjeldent kjoler da, det blir jeg vist ikke fan av:)

Skrevet

Jeg liker veldig godt kjoler på jenter! Det er fint! Men ikke å kle ei jente i rosa fra top til tå! hehe (unnskyld om jeg støter noen) Velger jenta det selv er det noe helt annet... Jeg hadde rosadilla da jeg var lita, og tror jeg kanskje har utviklet en allergi mot den fargen... Men lilla derimot er en veeeldig fin farge! ;-) Men som sagt, noe rosa må hun jo få, men ikke bare! :-)

Skrevet

hehe, nei prøver å kombinere rosa med brunt o.l

men arver så utrolig masse rosa, å pga antallet barn så blir det sjeldent kjøpt noe nytt:)

ja lilla er fint!! åsså liker jeg rødt og rosa blandet!:)

Skrevet

Jeg å sa at jeg ikke skulle ha noen rosa jente, kjøpte masse klær på hm og name it, som ikke er rosa,men friske fine farger, bruker en del brunt sammen med rosa jeg da. Men får hun bestemme selv velger hun rosa fra topp til tå,,, hun blir 2 år nå. Slo seg helt vrang på en sko butikk i helgen,skulle har ROSA sko, altfor stor men hun syntes de var helt perfekt.... hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...