Gå til innhold

Ul i morgen tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg så til min første ul i morgen...er bare 6uker +4 dager,og er redd for å bli skuffet hvis jeg ikke ser noe i morgen...men jeg er så spent og klar for en bekreftelse at jeg bare må gå...krysser fingrene mine og ber om liv!! hvor mange har sett liv så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende spennende:)

Si ifra hvordan det gikk da, jeg skal på UL til mandag da er jeg 7+5.

Gleder meg veldig samtidig som jeg gruer meg litt..

Venter på oppdatering :D

Lykke til! :)

Skrevet

Åh så spennende.. Jeg skal også på første UL i morgen tidlig, er da i følge legen 10+0, men jeg tror kanskje jeg kommer til å bli satt en uke tilbake eller noe :(

Jeg er også utrolig nervøs, både gruer og gleder meg, og får nesten ikke sove. Er jo så redd for at de ikke skal finne hjertelyd :S

Men det går vel helt sikkert bra for oss begge :D

Skrevet

Håper det går bra for alle, å det gjør det nok! :)

Det eneste jeg vil se er et hjerte som slår, å hadde ikke gjort no å bli satt noen uker frem.. hahaa.. vil bli ferdig med 1 trimester..

Skrevet

Ja alle tre mente jeg, beklager :P

Det er det jeg så gjerne også vil, se at hjertet banker, da kan jeg vel endelig slappe av. Nervepirrende det her..

Skrevet

Ja, er det.. også skal jo sambo være med å han er jo spent å gleder seg mye, så håper virkelig alt er bra:)

Syns det er så mange som mister, men det er jo fordi vi er på en side der alt sånn samles, men er utrolig mange egentlig..

Har også jobbet på GYN på ahus, syns det var bare folk som hadde SA,MA og truende abort..

Så nå håper jeg det går bra med oss resten her inne, å håper di andre som har mistet kommer fort tilbake :)

Skrevet

Skal på ul om 1 1/2 veke, håpe jo så klart å få sjå et bankande hjerta:)

Vil også bli ferdig mef 1 tri så fort som mulig...

Skrevet

Det får du helt sikkert se :)

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Er 6+2 i dag.... Er så bekymr eg vettu... Etter lang prøvetid og ein SA så blir en sikkert sånn.... Aukande kvalme e vel bra:) Prøve å roe meg, føler jo at da går bra...

Skrevet

Åja, men den gangen her går det nok bra skal du se :-D

Jeg veldig urolig og redd jeg også, så skal bli godt med en UL =)

Skrevet

Ja da virke som de fleste e da, så eg prøve å roa meg med at eg e kje den einaste... Må prøve å få i meg litt frokost, meget kvalm.... :(

Heldigvis er jenta mi blitt så frisk at ho e i bgh i dag så får eg tid til berre meg sjøl:)

Skrevet

Ikke godt å være kvlam:( Har vært kvalm hele tiden frem til igår jeg, da gikk kvalmen bort, så håper den holder seg borte nå:)

For det er så deilig å kunne spise frokost uten å brekke seg, eller lage middag uten å nesten kaste opp..

Håper den går over for deg snart å, er jo såå slitsomt a:(

Skrevet

Ja men da e litt fælt å bli kvitt den også for da går det automatisk over i bekymring.... Helt teite desse 3 første mnd:( Men ja da hadde vert deilig å få slept den kvalmen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...