Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Toro langpanne bunn og dronning sjokoladefyll ;o) hehe Med seigmenn og nonstop som pynt! Enklere kan det ikke bli vel..? :D Tenker du å lage nå ikveld så har ikke jeg noen oppskrift - og butikken er jo stengt, hehe
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Hehe, det måtte vært det beste ja:) Men jeg må lage nå i kveld! Og derfor vil jeg ha det absolutt så enkelt som mulig!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 *sender over langpanne-bunnen og dronning-fyllet siden jeg har det i skapet* ;o) Hmm - søkt på nettet? Kanskje du finner noe du kan lage. Søk på toro, kanskje det er no der. )
Ajam Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har en oppskrift hvis du fortsatt er intr.
^*^Ma85^*^ Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 toro sin langpanne med 2 ekstra egg ekstra luftig pga eggene
........... Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Gå inn på kokebok debatten..der er det en enkel oppskrift på en knall god sjokoladekake..du kan ikke unngå å se hvilken tråd det er snakk om
Mom2Two Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Her er en enkel en: 4.5 dl vann 7 ss bakekakao 400 g smør -----gis et oppkok, rør til jevnt 9 dl hvetemel 9 dl sukker 2 ts natron -------bland det tørre, ha i sjokoladerøren, mix godt 4 egg (lettpiskede 1 beger lettrømme -------blandes vekselsvis i sjokoladerøren Hell røren i en bakepapirkledd, stor langpanne (en slik som dekker hele ovnen). Stekes midt i ovnen ved 200 grader i 30 min. Glasur: 1 pakke melis 2 ts vaniljesukker 5 ss bakekako 200 g smeltet smør ----bland ingrediensene, ha i litt og litt kaldt vann (ca 1 dl) til jevn og smøreklar glasur. Smør glasuren på avkjølt kake. Pynt etter ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå