Gå til innhold

Flere som har lyst på en til?? =)


Hvitkløver2020

Anbefalte innlegg

Jeg er så babysyk om dagen, selv om den minste er liten!

Men tenker ikke ennå da....kansje våren 2010=)

Har to gutter til nå, de blir 3år og 2 år i mars=)

 

Flere som tenker i de baner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har å lyst på en til:) Har egentlig ville hatt det siden to uker etter fødselen, men det må nok vente!! Så det er ingen planlegging om en liten til enda her selovm man har kjempelyst på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaa!:) Tror kanskje det blir en til våren 2010 her også! Men må planlegge litt til først.. Skulle gjerne giftet oss også, men det får komme i andre rekke!;)

HI: Du har jo to tette fra før ser jeg, men allikevel vil du ha en til snart.. Er det egentlig veldig greit å ha de så tett synes du? Tenker at de har jo stor glede av hverandre da, kan leke mye sammen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 2 leker ikke såå mye sammen ennå, siden minsten bare er 10mnd. Men det virker som storebror syntes det er stas,ja!

Det går veldig fint, nå var jo storebror i barnehage mens jeg var hjemme med lillegutt. Han hadde 90% plass:) greit å ha litt tid og ro med bare den lille oxo=)

Koser oss vi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har skrevet feil jeg...guttene våre blir 3 år og 1 år i mars-09!!! =)

Har fortsatt lyst på en til da! Kansje kan det bli ei jente;) hi hi...

Mannen min er på gli oxo nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, skjønte nesten det siden du er inne på denne tråden!;) Nå er det to gode venninner til meg som er gravid, og jeg får ikke mindre lyst av den grunn!;)

Men de skal ha i høst da, det blir i tidligste laget.. Dessuten vil jeg heller ha rett over nyttår enn sent på året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her må vi få en til en snart... Klirrer i eggstokkene ;-) Regner med å få en 2010 baby! Forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Man kan da ikke nøye seg med bare 1 :) Tok litt lang tid før det klaffet med lillegullet vårt (pga p-sprøyte & cycter på eggstokkene) så her gir vi full gass ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kolega av meg kom innom jobben med ei lita jente her en dag....Åhh

Ei venninde er gravid oxo...kommer til sommeren=)

Frister ikke noe særlig da;) he he he Men vi får drøye litt, skal prøve å selge huset nå så får ta det først! Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre deg ang cyster på eggstokkene... Opererte du de bort først? Kjenner ei som prøver å bli gravid etter å ha operert bort en cyste på den ene eggstokken.. Men det tar tid. Opererte i november i fjor. Prøvde vel over et år før det også, til hun var på utredning og fant ut at hun hadde endometriose.. Håper hun får det til snart!!

Jeg har nå to venninner som skal ha til høsten! Fikk vite det i helgen.. Fikk jo sååå lyst til å hive meg med, men er uansett så mye senere enn de, at da venter jeg heller så jeg får en etter nyttår enn rett før!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til Christina <3

 

Hei du :) nei jeg opererte de ikke bort...ett par av de sprakk av seg selv...det gjorde sinnsykt vondt :((...Var inn til ultralyd & fikk sjekket det,men de nevnte ingenting om & operere.Tror ikke de var store nok...ca 2-3 cm.

Håper det ikke tar like lang tid nå & bli gravid...det tok nesten 3 år med lillesnuppa.Hadde helt gitt opp & bli gravid...& da slo det sannelig til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, det hørtes ikke godt ut!!

Hennes var visst 8 cm i diameter! Hadde hatt endel smerter da..

Håper bare for hennes skyld at det ordner seg og at hun blir gravid snart.

Jeg gleder meg til å bli gravid til våren jeg nå ja!!:) Begynner tidligst i april, så vi bekker over nyttår neste år hvertfall. Men får se om det går like lett denne gang da. Sist var det veldig fort gjort, men tar det ikke som en selvfølge at det gjør det nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma til Christina <3

 

Åja såpass store ja...stakkar,sikkert ikke godt nei :( Håper det klaffer for henne snart da...ikke noe er så trasig som & gå & vente.Men det går sikkert bra til slutt.Hun må bare prøve & slappe av,& ikke stresse så mye med tanken på & bli gravid...men sukk,det er ikke lett...det vet jeg alt om! Ønsker henne lykke til :)

Ja,det er deilig med disse bebisene...kunne tenkt meg en hel drøss av dem,men får satse på 1 til iværtfall :)

Det blir nå koselig & høre når det klaffer for en av oss mange som har lyst,& prøver & få en til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj...så koselig da=) Vet du hva det blir eller? ÅHH...

Jeg har såå lyst så lyst!!! =) Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...