Gå til innhold

Hei trenger et råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk tante som jeg er veldig glad i.Hun har 3 store barn.Hennes yngste ble kjent med min datter på 4 år da dem begge var på besøk og reise sammen med en annen tante av meg.Min datter liker veldig godt denne jenta og snakker stadig om henne.Nå har det seg slik at dattera til tanten min ønsker at thea skal komme til dem på overnatting neste lørdag.Tanten min er veldig flink med barn og er faktisk er avlastningshjem.Mine betenkeligheter ang at min datter skal på overnatting er at min tante har i perioder hatt problemer med alkoholen.Når hun drikker forvandles hun til en stygg person som jeg selv har opplevd mange ganger da jeg selv var liten.Hva skal jeg si nå når hun spør om å ha dattera mi?Jeg vil jo men er litt skeptisk.Men tørr jeg virkelig å si rett ut at :ja greit men ikke drikk.Hun kommer sikkert til å bli dødelig fornærmet!

Off dette var vanskelig!Men jeg må jo bekytte jenta mi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med alkoholproblemer hadde fått passet mitt barn alene. Ville aldri kunne slappet av eller stolt på en slik person.

Hun kan jo drikke seg stupings og sovne etter at ungene er lagt, om en av dem våkner og blir syk f.eks er jo ikke hun i stand til å hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...