januarbaby+maibaby Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 har dere noen kjempegode forslag?
Monajenten Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg laget legokake til gutten min som blir 2 år i dag:-) Den ble ikke sånn kjempefin, men han ble ihvertfall storfornøyd!!
Dotten Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Nå spiser jo ikke de små så mye kake... men er det for dem eller de voksne?? Bløtekake eller sjokoladekake må jo være greit? Ev. muffins med melis og kakepynt? Ev. melis- eller sjokoladekrem?? Veldig søtt, men sikkert godt! Er det for voksne...hva med ostekake? Finnes mye gode kaker Lykke til og grattis med en 1-åring
Monajenten Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 http://everywayfashion.blogspot.com/ Her kan du se bilde. Fjerner det om en liten stund.
januarbaby+maibaby Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 oi MONAJENTEN , så flink du er her er d ei prinsesse som fyller år, så må bli noe rosa hihi... Nej det er for di voksne jeg tenker.... lurte på om noen hadde ei kjempegod kake å foreslå
Monajenten Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Hihi, vil du ha noe rosa? Sjekk bloggen på nytt;-) Forresten har jeg laget sjokoladekake langpanne til begge kakene, og den er knallgod. Har oppskriften herfra faktisk.
Monajenten Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Her er oppskriften på selve kaken: http://www.dinbaby.com/forum/thread/6125430
januarbaby+maibaby Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2009 oI! den va jo bare helt kanon!!! hvordan har du klart d? er d sjokoladekake altså???? er d melis å gelantin det hvite kakelokket??
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Ja det har jeg! Gå inn på festkaker.no du;) på galleriet..
Monajenten Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Jeg brukte laaang tid;-) For å lage figuren gikk jeg ut i fra et bilde, brukte vel to timer bare på minnien. Det er ikke melis og gelatin, men (mmf) marshmallowfondant. Har brukt det samme til figuren som til lokket (som forøvrig egentlig er lyserosa og ikke hvitt:-)) Jepp, det er sjokoladekake, og så har jeg sjokoladekrem under lokket. Saftig og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå