Gå til innhold

Rehabiliteringspenger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når disse kommer inn denne, og neste mnd?

Kan en søke om å få frikort på dette,altså slippe å betale skatt av de?

 

Takk for svar på forhand!!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.nav.no/1073750230.cms

 

og det med frikort, da kan du ikke tjene over 30000 eller noe, og det er ca 2500,- mnd, og det er jo en tredjedel av bare barnetillegget, så vil tro du har mere enn dette i måneden.

uten at du behøver å svare på det altså, bare ville innformere deg :)

Skrevet

takk for svar=)

Jeg tjener ikke noe utenom da..mottar bare rehab.penger.

Så det du mente er at en ikke kan få slippe å skatte av rehab.pengene?

Skrevet

Er barnetillegget på 7500 pr mnd da???? Bare lurer, skal søke om rehab penger om noen mnd... Har to barn.

Skrevet

du må skatte av de jo, så lenge årsinntekten din (på rehab også) er over noenog30tusen

Skrevet

nei, barnetillegget er på ca 500,- i måneden(for et barn), ordla meg kanskje feil :)

 

og man må fortsatt skatte av rehabiliteringspenger og andre trygdeytelser, med mindre man da tjener under 30000,- i året eller hva den grensa er på...

Skrevet

og når jeg tenker meg om enda mere var jeg usedvanlig dårlig i hode regning hehe.. fikk 2500,- til å bli 500,-

det blir jo da 1/5.. uff på tide å si natta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...