Venter nr 2:)) Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Noen som vet når disse kommer inn denne, og neste mnd? Kan en søke om å få frikort på dette,altså slippe å betale skatt av de? Takk for svar på forhand!!=)
suseduse Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 http://www.nav.no/1073750230.cms og det med frikort, da kan du ikke tjene over 30000 eller noe, og det er ca 2500,- mnd, og det er jo en tredjedel av bare barnetillegget, så vil tro du har mere enn dette i måneden. uten at du behøver å svare på det altså, bare ville innformere deg
Venter nr 2:)) Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 takk for svar=) Jeg tjener ikke noe utenom da..mottar bare rehab.penger. Så det du mente er at en ikke kan få slippe å skatte av rehab.pengene?
Meg og knoll&tott Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Er barnetillegget på 7500 pr mnd da???? Bare lurer, skal søke om rehab penger om noen mnd... Har to barn.
litakine og Theodor Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 du må skatte av de jo, så lenge årsinntekten din (på rehab også) er over noenog30tusen
suseduse Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 nei, barnetillegget er på ca 500,- i måneden(for et barn), ordla meg kanskje feil og man må fortsatt skatte av rehabiliteringspenger og andre trygdeytelser, med mindre man da tjener under 30000,- i året eller hva den grensa er på...
suseduse Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 og når jeg tenker meg om enda mere var jeg usedvanlig dårlig i hode regning hehe.. fikk 2500,- til å bli 500,- det blir jo da 1/5.. uff på tide å si natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå