ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 http://www.filmfront.no/release/14955
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Engler, som er iblant oss. Og som skal hjelpe oss.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Er enda en amerikans serie der alt skal være perfekt og guds ord blir forkynt annenhver setning. Misjonsarbeid på sitt beste eller kansje på værste? Haaater den serien som pesten. Er etter hva jeg føler å prekke på alle andre en tro. Er det en i serien som ikke liker gud, så er det jo rene jordens undergang. Er kvalmt. Men takk å lov for at jeg har fjernkontroll å slipper å se på serien.
Hildemor fra vest Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Tror ikke du kan ha sett mange episoder. Synes det er en fin serie jeg. Er ikke over religiøs jeg heller men at det er mer mellom himmel og jord en det vi ser tror jeg på. Serien handler om mennesker i forskjellige settinger i livet og at det finnes engler i menneskeskikkelser som er der for å lede å hjelpe på rett spor Alt i fra mennesker som har fått dødsdommen til mer hverdagslige problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå