Gå til innhold

ja da var emilie kommet :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

natt til 11.01.09 på termindagen :) kl 02.00 begynnte riene å komme med 6 minutt mellom hver litt vondt i ryggen hadde jeg. jeg var ikke helt sikker på at det var di ekte riene så ville vente lengst mulig før vi ringte til noen. men nei det ville ikke samboer så han ringte føden og de sa jo det at vi måtte inn til en sjekk. så han ringte min mor så hun kunne passe ungene mens vi dro te sykhuset. det tok en halv time før ho kom te oss og nok en halv time til vi var kommet til sykhuset. riene tok seg kraftig opp rett utenfor sykhuset så var ikke lenger i tvil når det skjedde :) vi dro opp til føden ble sjekket hadde 3 cm åpning men det avr igang :) måtte vente litt før vi fikk til delt ei fødestue ( fikk det pag at mine andre fødsler har gått så veldi fort) kl 03.30 fikk jeg lystgass hedde det helt jævli nå veldig vondt riene haglet inn. så bestemte meg for å ta ett bad så jeg ble sjekket før jeg gikk i badet hadde nå 6cm åpning :) jm sa at vist jeg kjnte at jeg måtte presse måtte jeg komme opp av badekaret gikk i bade karet kl 03.50 og gikk opp igjen kl 04.20 jm kom inn en tur igjen sjekket meg og hadde 7cm åpning nå.

så måtte ho gå igjen for det var helt fullt på føden denne natta var jo full måne :) kl. 04.30 gikk vannet så jeg sa til samboer at nå måtte vi ha jm her, han løp ut og huket tak i jm. når de kom inn og jm hadde fått på seg hansken sa jeg at nå måtte jeg presse og det var heilt greit ho kom på 2 pressrier ho var ut kl 04.43 og sor jente var ho og 50 cm og 4178 kg å nå er vi kommet hjem kjempe koselig har vi det nå. lykke til alle fødene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer sååå masse m prinsessa!!!

hørtes ut som en helt grei fødsel.

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Emilie!:)

Skrevet

Gratulerer med lille Emilie!!Nydelig navn:) Jenta mi heter også det:)

Og gratulerer med vel overstått fødsel:)

 

Skrevet

gratulerer så masse med Emilie.kjempekoselig navn dere har valgt.her har vi også en liten Emilie

Skrevet

Gratulerer med lillegullet! Heldiggrisen! Vi andre følger etter deg så snart vi kan!

Skrevet

Gratulerer så mye med Emilie!!

Skrevet

så kjekt da. grattulere så masse :=)

Skrevet

så heldig du er:) grattulerer:)

 

må nyte dagene hjemme med prinsessen din tiden flyr altfor fort!!!!

 

og det er lov til å la husarbeid osv ligge;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...