Gå til innhold

Nei, nå er jeg lei!!

Svartengel, 3 år og spira satt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i vår 11pp og denne pp er jg 2 uker forsinka. tatt tester som bare er neg, er svimmel, ømme pupper, ble sendt hjem fra jobb pga kvalme en morgen'(ble sinnsykt dårlig av matosen som jg aldri merker ellers. Jobber med mat hver dag) og masse stikkinger i livmorområde. Men i dag kom menssmertene, så regner med at TR kommer snart.

FAEN FAEN FAEN!!!

grrrrr. sinna nå altså. Og gubben som får så store håp og blir så skuffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen følelsen, ja... Like kjipt hver gang testen lyser neg mot en... Hadde en ukes sen TR rett før jul..kjente hvordan håpet steg for hver dag tr var sen.. testene var neg, men så lenge tr ikke kom så var jo håpet der.., men så kom tr og jeg ble så skuffet at jeg har lovet meg selv å ikke bygge opp forventningene så mye... men det er jo lettere sagt enn gjort...

Får bare håpe at spiren sitter snart for oss begge!!

Lykke til!!! :)

(9pp.)

Skrevet

Ja, hos meg er ingenting endra. Venter fortsatt på TR, fortsatt mensensmerter, men ikke noe mere. Hadde halsbrann i dag også. Så dårlig gjort, for av og til tenker jeg at vi ikke klarte det denne pp heller, og har gitt opp. Men TR kommer aldri, og jg tror jg har symptomer på graviditet heeele tiden. Så blir jg såå skuffa når jeg ikke er det. Selv om, som du sa, man har lovet seg selv å ikke håpe.

Hvor gammel er du og mannen din??

Har dere barn fra før av eller?

Skrevet

uff ja.. jeg er på dag 52 idag, og er bare dritlei av å gå og vente..

Har brukt pergo og alt, og ser ikke ut som det virket det heller.

Men, hittil den korteste syklusen min, så noe godt er det jo..

Hvis jeg bare kunne få mensen eller en positiv test!!!

Skrevet

Hei Venter på et mirakel. 11pp !!

Mitt tips til deg og andre som sliter med å ikke bli befruktet er at begge i forholdet tester seg. Den prosessen tar tid, og det er mye som skal sjekkes.

Vi prøvde på befruktning i litt over 3 år før vi kom til Fertilitetsklinikken i Porsgrunn og fikk den hjelpen som vi trengte. Der er de kjempe koselige. Kontakt dem så forteller de dere hvordan dere skal gå fram.

Det naturlige gjennom tiden før vi var i Porsgrunn var at alle vi var bort i er at de trodde det var meg det var noe galt med.

Slik var det ikke, det var hos mannen min problemet lå. Han hadde vært ute for en ulykke lenge før han møtte meg og da hadde han slått "utstyret" både blått og gult. De så raskt i Porsgrunn at han hadde for få svømmere, de mener det er optimalt med gode svømmere og at antallet bør være 20 mill. Han hadde litt under 7 mill.

Av de par som vi kjenner så langt som må ha hjelp av våre venner er det i de fleste tilfeller mannen som har problemer med å levere (bra) nok sæd(3 av 4 par).

Jeg synes det er alt for liten fokus på at det i mange tilfeller kan være mannen som ikke har god nok kvalitet på sæden.

Lykke til!

Send meg gjerne PM om du har spørsmål.

Klem

Skrevet

Takk for tipset Anne Marte. Mulig vi gjør det, men venter litt til. Vi er jo unge ennå som alle sier.

Har fulgt deg litt blirjegsnartmamma. Har håpa sånn for deg. Håper pergoen kicker inn snart, og vi begge får 09 unger.

:):)

Skrevet

Beklager. Anne Mor selvfølgelig

Skrevet

uff ja.. håper på en super nyhet hos gyn på mandag, men tar ingenting på forskudd.

Skal be om å få henvisning for mannen da også, selvom hun egentlig sa at vi venter 6 mnd..

Jeg gidder ikke dytte meg full av hormoner hvis det feiler mannen noe også!

jeg vet jo at det er problemer hos meg, men hvis det er hos ham også.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...