viertre + spire Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Ser så utrolig bra ut, men jeg har ikke følgt med. Har det gått lenge, og er det mulighet noen plass å få ett sammendrag så man kan begynne å følge med??
Emma2007 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 ÅÅÅ ja de er så hærlige hele gjengen..En virkelig trivelig serie...ofret den i dag da..siden min kjære spurte pent om å få se en fotballkamp;) Er ikke så god å fortelle jeg,men jeg ville bare begynnt å sett hvis jeg var deg.De er en stor god familie,veldig jordnært syns jeg da. Mamman i serien er en hærlig skuespiller...et godt vesen.Og flere er det i serien også:)Kos deg da....kan hende det finnes sendinger på nett tv???mulig..jeg skall sjekke;)
Monajenten Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Sjekk på www.surfthechannel.com, store muligheter for at det ligger der:-)
Emma2007 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 http://www.tv2.no/omtv2/program/article1661791.ece her står det litt om serien..men finner ikke noen som sender de på nett tv...
viertre + spire Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 tusen tusen takk begge 2 ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå