Gå til innhold

2 års jekslene

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre små som begynner å få 2 års jekslene sine?

Camilla har jo hatt en del urolige kvelder og netter i ca 2mnd nå, og i dag etter badet så lå hun og var urolig på stellebordet, og når hun lå der og "hylte" litt så så jeg jaggu en 2 års jeksel på vei ut i overkjeven....

I går kveld og i kveld har hun sovnet uten en lyd, natt til i dag sov hun hele natten og jeg er selvfølgelig spent på hvordan resten av kvelden/natten blir....

Så begynner jo nå å lure litt på om denne jekselen kanskje kan ha noe med at hun har vært så urolig i det siste.....

Andre som har erfaringer rundt 2 års jekslene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg overbevist om at det er de siste jekslene som plager Camilla om nettene :-)

Hun våkner som regel en gang om natta nå og står med begge hendene i munnen og gråter..auu auu sier hun...

Og i går når jeg smørte dentinox på gommene så kjente jeg at jeksel nummer 7 er på vei gjennom, kjente den ene taggen, og jeksel nummer 8 straks titter frem....så nå har hun endelig snart fullt tannsett :-)

Håper bare det ikke tar så lang tid før alle titter helt gjennom, for ser at hun har skikkelig vondt til tider...stakkars lille snuppa mi..

Men så er det heldigvis noen år til hun skal begynne å miste dem igjen hehe

Skrevet

Wow, skal si dere drar av gårde med antall tenner her! Vesla har enda ikke fått hjørnetennene her hos oss...

Ikke moro at det er plagsomt for henne, så vi får håpe de snart er ute.

Håper gode gamle dentinox'en hjelper!

Lykke til, håper på bedre nattesøvn snart!

Skrevet

Vi lurer litt på tenner her i gården også. Det har jo blitt mye avbrudd fra rutine og bortskjemming hos besteforeldre den siste tiden siden vi ikke har bodd hjemme, men jeg mistenker at det kan være noe mer enn bare bortskjemthet som lurker når han ikke vil sove. Han svarer ikke hvis vi spør om han har vondt, men han har begynt å gnage på en del ting så det kan virke som han klør i munnen. Prøvde å kjenne etter, men han synes at det er så morsomt å late som om at han skal bite meg at jeg ikke alltid er sikker på om han spøker eller mener alvor:)

Skrevet

uff det er fælt når de har det så vondt , lilles har stått i start posisjon siden august og den siste mnd har det vært virkelig ille, endelig kom den ene ut i forrige uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...