Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg klarer det ikke..,jeg er utrolig gla i han selv etter alt han har gjort mot meg! Han "driver" med andre, men skal ha meg gående på gress i tillegg. Han sliter meg ut psykisk. Den dagen han finner noen bedre, dropper han meg, jeg vet det. Hvor skal jeg få styrken til å bryte fra?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Det er faktisk ikke han som behandler deg slik, og holder deg på gress. Det er det du som lar skje. Våkn opp og ta styringen i ditt eget liv. Du er egentlig ikke så glad i han, du er glad i det det kunne blitt. Altså fantasien og drømmen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Du skriver ikke noe om hvor lenge det er siden det ble slutt mellom dere....det er naturlig å savne drømmen om familieliv og det som kunne blitt,,,,vert gjennom det selv...vondt å miste hjemmet vårt, skrive under på skilsmissen ++ Og JA jeg har brukt tid på det...men endelig har jeg klart få ting i perspektiv....den mannen kan ikke fortsette å tråkke på meg resten av livet....jeg fortjener bedre enn det... Jeg vil anbefale deg å snakke med noen - evt psykolog ( de er ikke der kun for de som er blitt " gal" , men for å hjelpe til å sortere tankene du har i hodet... Håpe du får hjelp- vondt ha det slik som du har det nå....og bf fortjener få seg den overraskelsen å se at du har et liv- et mye bedre liv uten han faktisk.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå