Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når bf behandler meg som dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

behandle han som dritt tilbake?

Skrevet

Jeg klarer det ikke..,jeg er utrolig gla i han selv etter alt han har gjort mot meg! Han "driver" med andre, men skal ha meg gående på gress i tillegg. Han sliter meg ut psykisk. Den dagen han finner noen bedre, dropper han meg, jeg vet det. Hvor skal jeg få styrken til å bryte fra?

Skrevet

Det er faktisk ikke han som behandler deg slik, og holder deg på gress. Det er det du som lar skje. Våkn opp og ta styringen i ditt eget liv.

Du er egentlig ikke så glad i han, du er glad i det det kunne blitt. Altså fantasien og drømmen.

Skrevet

Du skriver ikke noe om hvor lenge det er siden det ble slutt mellom dere....det er naturlig å savne drømmen om familieliv og det som kunne blitt,,,,vert gjennom det selv...vondt å miste hjemmet vårt, skrive under på skilsmissen ++

Og JA jeg har brukt tid på det...men endelig har jeg klart få ting i perspektiv....den mannen kan ikke fortsette å tråkke på meg resten av livet....jeg fortjener bedre enn det...

Jeg vil anbefale deg å snakke med noen - evt psykolog ( de er ikke der kun for de som er blitt " gal" , men for å hjelpe til å sortere tankene du har i hodet...

Håpe du får hjelp- vondt ha det slik som du har det nå....og bf fortjener få seg den overraskelsen å se at du har et liv- et mye bedre liv uten han faktisk....

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...