Gå til innhold

Hei og hå! Positiv test i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det visst på tide å flytte over til 1.trimester:) Har holdt til på "bli gravid" ei stund - men i dag lyste testen mot meg med to tydelige streker. Hurra! Er redd for at det skal vere et falskt positivt resultat - men det går vel egentlig ikkje an??

Har ingen symptom på graviditet enda, så tør liksom ikkje håpe.. men velger å stole på testen! Skal ta en ny test i morra, håper på samme resultat:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

falsk positiv går egentlig ikke an nei.

jeg fikk falsk positiv før forrige mens, men det var fordi jeg var gravid bare 6 uker før, og dermed hadde ikke hcg'et gått ut av kroppen.

så gratulerer! du er definitivt gravid!

de aller fleste merker ikke kvalme og andre symptomer før rundt 6 uker, for da har du fått såpass høye hormonnivåer at det begynner å innvirke påkroppen.

men antagelig sier kroppen i franå og, du bare tenker ikke over det.

kanskje du fiser litt ekstra?

eller håret faller av? (røyter mye)

eller brystknoppene klør litt?

mange måter å kjenne et svangerskap på.

jeg pleier å bli skjeløyd. hehe

Skrevet

Takk for svar! Nå velger eg å tru at eg er gravid:) Vil tru symptoma kjem etterkvart!

Har litt stikninger i magen i blant, men det pleier eg jo egentlig å ha til vanlig.. Har oppblåst mage og fis en del ekstra, ja!!! Har mista hår i heile høst og har tenkt at det er pga p-pilleslutt (frisøren lurte på om eg var sjuk eller gravid..). Ellers er puppene og resten av kroppen som den pleier!

Er spent på korleis kroppen vil reagere!

Skrevet

hei hei, da er vi ti som har testet positivt:-) er faktisk på kanariøyene nå så fikk kjøpt meg en "embarazada" test, som er graviditets test. Snakker bare spansk på apoteket og alt var bak disken men fikk tak i det til slutt:-) ganske lik de vi har hjemme så jeg regner med si betyr ja på spansk og at jeg da er embarazada som er gravid:-) tar en cb digital når jeg komer hjem, bare sånn for sikkerhets skyld:-)

når har du termin? jeg har 22 september. Men føler det blir 23 sept.

Hadde termin 5 mai med jenta mi men følte hun kom 2 mai og det gjorde hun:-)

Skrevet

Hei, eg og er vist med i denne klubben. Kjenner det i heile kroppen synes eg. Stiv og støl:O) Var så omtåka i morres at eg ikkje heilt forstod med ein gang at det var to streker der, tok ein billigtest kjøpt på nettet, men eg er ganske sikker på at det stemmer no:O) Tek nok likavell ein test i mårgon:O)

Skrevet

GRATULERER !! Jeg har også testet positivt og regnet ut at tredjemann vil komme rundt 20. september dersom alt går bra. Har mistet fire ganger tidligere så tar et lite forbehold.Det er nesten så en skulle ønske at en var kvalm for da vet man liksom at ting er i orden.Har litt stikkinger i magen men det er jo normalt. Har en god følelse denne gangen så vi håper på det beste.Ser frem til å kunne ta ultralyd for å se om det er noe liv.Noen som husker hvilken uke man kan se hjertetslagene på ultralyd ?

Skrevet

Heisann, og gratulerer!! Jeg hører også til her =) termin rundt 21 sept... Tredjemann!! Er helt ny her, så koselig å se at d er andre nygravide her. Krysser fingrene for at dette går bra, alltid skummelt de første månedene! Spennans!!!

Skrevet

Gratulerer til andre gravide! Eg tok ein test i dag også, og den var like positiv som i går:) Hurra! Er superglad! Har termin heilt i slutten av september, rundt den 27. Det blir fint med eit haustbarn!! Håper berre spiren vil sitte godt fast.. Det blir ei spennande tid framover! Det er vårt første barn, og vi har prøvd sidan oktober'08 etter 5 år med p-piller.

Skrevet

tror kanskje jeg er med i klubben jeg også, svakt utslag med hcg på testen i dag tidlig. så dette skal evt bli to tette. termin på samme dag som sønn nr 2 som er 4 mnd gammel. skal ta en test til om et par dager og se om den blir tydligere.

Skrevet

Heisann!

Jeg fikk positiv test på mandag og jeg lurer på hvilken termin jeg kommer til å få. Er litt usikker på når jeg hadd første dag av siste mens, men jeg vet med sikkerhet at jeg tok min siste p-pille 15 november.Etter det hadde jeg noe småblødninger i ca en uke. Skal jeg regne der i fra? Blir litt forvirret kjenner jeg.. Noen som kan hjelpe meg?

Gjest ~Gravid og glad~ Uke 5
Skrevet

Hei,og gratulerer!! =)

Jeg har termin 20 september,ganske like vi da.

Jeg er 5 uker i dag,håper tiden mot 11 uker går fort,da skal jeg på tidlig UL.

Skrevet

Hei igjenn eg og tok ein test til i dag. Den var enda klarare en i går! Vi har prøvd i 8 mnd no, så det er kjempe kjekt. Har sikkert term i slutten av sept. Håpa detta går fint for alle! Artig å finna så mangen som er i same sitvasjonen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...