Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Sitter her og er ikke akkurat slank...Men vi har nå planer om barn nr 2 og jeg orker ikke tanken på og legge på meg ennda mere. Noen som har slanket seg mens de har vært gravide i den forstand at de har trimmet og spist sunnere enn de de de var før graviditeten???
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jo, jeg gjorde det. Men jeg la fortsatt på meg 17 kg...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Ikke slanket meg. Men gikk over til en sunnerelivsstil, spiste riktig og trente, men trente veldig moderat. For man skal ikke trene seg så mye sterke mens man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg teller kalorier. Ligger på 2000 kalorier (noe som er mye), spiser sunt og går ca 60 min 5 dager i uken (jobb) og trener styrke hjemme. Gjorde det sist også, og gikk opp 13 kg. Første gang gikk jeg opp 25 kg, men det var mat.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 går ikke det tror jeg.du vil aldri klare å gå ned mens du er gravid,fks bli kvitt sidevalker,magefett osv.. jeg trente å spiste helt ok men la på mg 17 kg j å..da var jeg slank i utgpunket..denne gangen står jeg på stedet hvil uansett hvor mye j trener..du bør gå ned først eller ta den under amming,det er nesten mer effektivt å du har stor grunn til å spise sunnere da å trening og amming sammen er veldig god kaloribrenner..jeg mista rumpa mi,hihi..men fikk den heldighvis tilbake da jeg slutta amme å begynnte å trener mer..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Ja, var overvektig da jeg ble gravid. Spiste sunt og mosjonerte mye, la på meg fem kg gjennom svangerskapet. Fortsatte med å spise sunt og trimme mye under permisjonen og har gått ned utrolig mye nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå